پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید خودرو گازسوز

تعامل وزارت نفت و وزارت صمت برای تولید خودرو‌های پایه گازسوز

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین از تعامل وزارت نفت با وزارت صمت برای تولید خودرو‌های پایه گازسوز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حمید قاسمی ده قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران چشمه اظهار کرد: هم اکنون 76 کارگاه تبدیل در سراسر کشور بطور میانگین روزانه عملیات […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۷ تیر ۱۳۹۹

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین از تعامل وزارت نفت با وزارت صمت برای تولید خودرو‌های پایه گازسوز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حمید قاسمی ده قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران چشمه اظهار کرد: هم اکنون 76 کارگاه تبدیل در سراسر کشور بطور میانگین روزانه عملیات تبدیل 10 خودرو را انجام می‌دهند و تا پایان این ماه تعداد کارگاه‌های تبدیل در سراسر کشور دو برابر شده و به حدود 150 کارگاه خواهد رسید.

وی نحوه پراکندگی این کارگاه‌ها در سراسر کشور را مناسب دانست و گفت: از مالکان خودرو‌های عمومی تقاضا داریم از شرایط فراهم شده استفاده کرده و با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir مراحل ثبت نام و تبدیل را انجام دهند.

قاسمی ده چشمه با تاکیدبر این که طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی بصورت کاملا رایگان در حال انجام است افزود: مالکان خودرو‌های عمومی با دوگانه سوز کردن خودرو‌های خود علاوه بر کاهش هزینه‌های سوخت، می‌توانند از افزایش قیمت خودرو گاز سوز در مقایسه با خودرو‌های بنزینی نیز بهره‌مند شوند.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین از تعامل وزارت نفت با وزارت صمت برای تولید خودرو‌های پایه گازسوز خبر داد و گفت: برنامه‌هایی در این زمینه در دست اقدام است و بزودی شاهد اتفاقات مثبتی در تولید کارخانه‌ای خودرو‌های دوگانه‌سوز خواهیم بود.

حمید قاسمی‌ده‌چشمه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه تولید کارخانه‌ای خودرو‌های دوگانه‌سوز افزود: اقدامات این شرکت با اولویت دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی با جدیت در حال انجام است، اما برای تولید کارخانه‌ای خودرو‌های دوگانه‌سوز نیز در حال مذاکره با شرکت‌های خودروساز هستیم.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

عملیات تبدیل وانت بارها و تاکسی ها 100 درصد رایگان است

آغاز ثبت نام متقاضیان گاز سوز کردن خودروها

افت 50 درصدی تولید خودروهای دوگانه سوز

عدم عرضه گاز CNG به 2 میلیون خودرویی که غیر مجاز دوگانه شده اند

ضرورت ارائه تسهیلات به متقاضیان خودروهای دوگانه‌سوز

چه خودروهایی می توانند در طرح تبدیل موتور بنزین سوز به پایه گاز سوز ثبت نام کنند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی