پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید خودرو گازسوز

چه خودروهایی می توانند در طرح تبدیل موتور بنزین سوز به پایه گاز سوز ثبت نام کنند؟

معاون مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: خودروهایی که مصرف بنزین بالایی دارند می توانند در طرح تبدیل موتور به پایه گاز سوز ثبت نام کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حمید قاسمی ده‌چشمه معاون مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲ دی ۱۳۹۸

معاون مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: خودروهایی که مصرف بنزین بالایی دارند می توانند در طرح تبدیل موتور به پایه گاز سوز ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حمید قاسمی ده‌چشمه معاون مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد: تمام افرادی که متقاضی دوگانه سوز کردن خودرو هستند می توانند به سایت IRNGV مراجعه کنند. در این سامانه به صورت اتوماتیک مراحل ثبت نام انجام شده و قبل از اینکه رانندگان مشخصات شخصی خودرو را وارد کنند سامانه آن‌ها را به سمت کارگاه تبدیل یا کارخانه سازندگی هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: پیامک این سامانه به صاحب و مالک خودرو ارسال می‌شود البته هم اکنون در حالت دسته‌بندی این پیامک ها هستیم تا به نوبت به کارگاه های مجاز گازسوز کردن خودروها معرفی کنیم.

این مقام مسئول با پاسخ به این سوال که چه خودرو‌هایی می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند؟، توضیح داد: خودرو‌هایی نظیر وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها، ون‌ها و مسافربر‌های شخصی که مصرف بنزین بالایی دارند، شامل طرح تبدیل موتور به پایه گازسوز هستند.

وی درباره شرایط تفکیک خودروها، گفت: شرایط تفکیک برای خودرو‌ها مشخص‌ است. وانت‌بار‌ها با مشخصات خودرویی، شناسایی موتورهای پایه گاز سوز از بنزین بهتر هستند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

روزانه 21 میلیون مترمکعب گاز سی ان جی عرضه می شود

صرفه جویی قابل توجه عددی برای مالکان به دنبال گاز سوز کردن خودروها

پیش بینی اجرایی شدن طرح RFID حداقل تا 15 دیگر

تغییر سوخت کاری اقتصادی است

خودروهایتان را در مراکز مجاز دوگانه سوز کنید

اولویت دوگانه سوز کردن با خودروهای فعال حمل و نقل عمومی است

اعلام جزئیات طرح دوگانه سوز کردن خودروها تا هفته آینده

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی