پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی eX

میتسوبیشی eX ،نمادی از خودروهای آینده

میتسوبیشی در ارائه طرح‌های کانسپت مهارت خاصی دارد و هر چند وقت یک بار طرحی از چشم انداز آیند خود ارائه می‌کند.میتسوبیشی جدیدترین محصول خود را در قالب یک طرح مفهومی و با ارائه چند تصویر گرافیکی معرفی کرد و قصد دارد در نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن به صورت رسمی از این محصول رونمایی کند. […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

میتسوبیشی در ارائه طرح‌های کانسپت مهارت خاصی دارد و هر چند وقت یک بار طرحی از چشم انداز آیند خود ارائه می‌کند.میتسوبیشی جدیدترین محصول خود را در قالب یک طرح مفهومی و با ارائه چند تصویر گرافیکی معرفی کرد و قصد دارد در نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن به صورت رسمی از این محصول رونمایی کند.

میتسوبیشی eX

میتسوبیشی eX نیز جدیدترین طرح ارائه شده توسط این کمپانی است که همچون بیشتر محصولات کانسپتش، در سگمنت شاسی بلند‌ها بوده و یک طراحی نسبتا شبیه به آن‌ها دارد، ولی این طرح کمی حجیم تر از بقیه بوده و تناقض‌های بیشتری نسبت به طرح‌های قبلی دارد، یکی از این تناقض‌ها را می‌توان رینگ‌های بکار رفته در زیر شاسی آن به حساب آورد که بیش از اندازه بزرگ بوده و طراحی میتسوبیشی eX را از ریخت انداخته است.

میتسوبیشی eX

این شاسی‌بلند جدید میتسوبیشی نه‌تنها نمادی از تکنولوژی‌های بعدی خودروهای الکتریکی این شرکت است بلکه گستره وسیعی از تکنولوژی‌های جدیدی مثل رانندگی خودکار، تکنولوژی‌های همگام‌سازی و سیستم‌های ایمنی فعال را به نمایش می‌گذارد.

طراحی بیرونی خودرو با یک جلوپنجرهٔ کوچک‌تر، چراغ‌های جلوی باریک و چراغ‌های مه شکن/روزتاب بزرگ بسیار شبیه به پروژهٔ قبلی میتسوبیشی یعنی XR-PHEV II از آب درآمده است.چراغ‌های به کار رفته در قسمت جلویی این مدل ، در مقایسه با هیکل اتومبیل چندان جالب به نظر نمی‌رسد،هرچند که مجموعه چراغ‌های جدیدی همراه با مه شکن‌های اصلی در دو طرف سپر تعبیه شده‌اند.

میتسوبیشی eX

اما نکته مثبت طراحی این میتسوبیشی ، سقف شیب دار شیشه‌ای و شناور آن است طرحی که با پنهان شدن ستون C برای ظاهری شیک‌تر و اسپرت‌تر صورت گرفته است.

میتسوبیشی اعلام کرده است که از یک سیستم تمام چرخ محرک و سیستم محرک تمام الکتریکی استفاده خواهد کرد. اما در خصوص مشخصات فنی دقیق تر باید تا زمان برگزاری نمایشگاه اتومبیل توکیو منتظر بمانیم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی