پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

لغو طرح ترافیک به شرط تعطیلی مترو

عضو شورای شهر تهران معتقد است در پی اوج گیری مجدد ویروس کرونا، در صورت لغو طرح ترافیک باید خطوط مترو تهران نیز تعطیل شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران درباره احتمال لغو طرح ترافیک در پایتخت با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا اظهار کرد: در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۹

عضو شورای شهر تهران معتقد است در پی اوج گیری مجدد ویروس کرونا، در صورت لغو طرح ترافیک باید خطوط مترو تهران نیز تعطیل شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران درباره احتمال لغو طرح ترافیک در پایتخت با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا اظهار کرد: در صورتی که آمار مبتلایان به سطحی برسد که لازم شود اقداماتی در حوزه ترافیکی صورت گیرد، ما در شورای شهر حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم و پیشنهاداتی به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که لغو طرح ترافیک انجام شود ولی حمل و نقل عمومی به ویژه مترو تعطیل نشود اقدامات نتیجه مؤثری در جهت کاهش مبتلایان به کرونا نخواهد داشت.

این عضو شورای شهر تهران گفت: همه مسافرانی که از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند خودروی شخصی ندارند که با لغو طرح ترافیک دیگر از مترو استفاده نکنند.

خلیل‌آبادی گفت:‌ درخواست شهروندان فعال بودن سیستم حمل و نقل عمومی با وجود شرایط کرونا بوده است و در حال حاضر بهترین راهکار جهت مقابله و پیشگیری از کرونا استفاده همه مسافران از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی گفت: در حال حاضر همه قطارهای مترو و اتوبوس‌های پایتخت به صورت روزانه در چندین نوبت ضدعفونی می‌شوند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد ولی اگر به مرحله‌ای برسیم که مشخص شود استفاده از حمل و نقل عمومی آسیب‌زا است قطعا اقدامات لازم را انجام می‌دهیم که تعطیلی مترو از جمله موارد مورد نظر است.

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌ از آنجایی که دولت یارانه در زمینه بلیت مترو را پرداخت نمی‌کند تعطیلی مترو نه تنها به ضرر شهرداری نیست بلکه به نفع آن خواهد بود. همچنین به نظر من اگر طرح ترافیک لغو شود ولی مترو تعطیل نشود دردی دوا نخواهد شد نتیجه‌ای در کاهش ابتلا به کرونا حاصل نمی‌شود.

خلیل‌آبادی بیان کرد: لغو طرح ترافیک بدون در نظر گرفتن محدودیت تردد در مترو تنها ترافیک و راهبندان را به ویژه در محدوده مرکزی پایتخت به همراه دارد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

خط 10 مترو تهران در نیمه دوم سال جاری ساخته می شود

نصب و راه اندازی 158 دستگاه پله برقی در خط 7 مترو

شهرداری طرح جدیدی را در راستای کاهش ترافیک کلید زد

مخالفت مدیریت شهری با لغو طرح ترافیک

معاونت حمل و نقل، جزئیات طرح ترافیک تهران را اعلام کرد/ اجرای طرح مطابق با ساعت فعالیت ادارات

عدم افزایش مسافران ناوگان اتوبوسرانی با اجرای طرح ترافیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی