پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف رانندگی

افت 10 درصدی تصادفات در پایتخت طی 2 سال گذشته

معاون شهردار تهران از کاهش 10 درصدی تصادفات رانندگی طی 2 سال گذشته در پایتخت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید مناف هاشمى معاون حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: ایمنی ترافیک یکی از معیارهای اصلی و مهم ارزیابی وضع ترافیک در شبکه های حمل و نقلى و مقوله ایمنی است […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۹

معاون شهردار تهران از کاهش 10 درصدی تصادفات رانندگی طی 2 سال گذشته در پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید مناف هاشمى معاون حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: ایمنی ترافیک یکی از معیارهای اصلی و مهم ارزیابی وضع ترافیک در شبکه های حمل و نقلى و مقوله ایمنی است که در سال های اخیر موضوع نقاط حادثه خیز که شامل تعریف، شناسایی، اولویت و رفع مشکلات این نقاط می شود به عنوان یکی از راهکارهای ارتقا و بهبود سطح ایمنی شبکه راه ها مورد توجه قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: با شناسایی نقاط حادثه خیز پایتخت و عوامل موثر در وقوع حوادث، مشکلات این نقاط رفع و ایمن سازی آنها انجام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر تلاش مدیریت شهری برای ایجاد مسیر تردد ایمن برای شهروندان، بیان کرد: به این منظور اقدامات متعددی به اجرا گذاشته شده است.

وی با اشاره به بررسى کاهش تصادفات که بصورت مشترک از سوى پلیس راهور و شهردارى تهران صورت گرفته است، توضیح داد: براساس آمار، طی سال‌های ٩٧ و ٩٨، شاهد کاهش ١٠ کاهش تصادفات در شهر تهران بوده‌ایم‌.

معاون شهردار تهران ادامه داد: همچنین تعداد فوتى‌ها در تصادفات در سطح مناطق ٢٢ گانه ٦٥ نفر کاهش داشته است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

مخالفت مدیریت شهری با لغو طرح ترافیک

60 درصد از وجوه حاصل از جریمه های تخلفات رانندگی سهم شهرداری است

افت 4.4 درصدی در جاده های برون شهری

معاونت حمل و نقل، جزئیات طرح ترافیک تهران را اعلام کرد/ اجرای طرح مطابق با ساعت فعالیت ادارات

ترافیک سنگین در جاده هراز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی