پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل 95 هزار خودرو به مشتریان توسط ایران خودرو

به گفته معاون فروش ایران خودرو، 95 هزار خودرو تا به امروز در سال جاري به مشتريان تحويل داده شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابك رحماني معاون فروش ايران خودرو نيز اظهار کرد: ٩٥ هزار خودرو تا به امروز در سال جاري به مشتريان تحويل شده است و ١٤٢ هزار خودرو نيز […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۹

به گفته معاون فروش ایران خودرو، 95 هزار خودرو تا به امروز در سال جاري به مشتريان تحويل داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابك رحماني معاون فروش ايران خودرو نيز اظهار کرد: ٩٥ هزار خودرو تا به امروز در سال جاري به مشتريان تحويل شده است و ١٤٢ هزار خودرو نيز توليد شده و در حال تجاري سازي است كه در مجموع ٣١ درصد رشد توليد را نسبت به سال گذشته داريم.

وی در خصوص محصول دنا پلاس توربو اتوماتيك نيز گفت: به زودي دعوت نامه ها ارسال مي شود و مشكل اصلي ما در تامين گيربكس بود كه ترخيص از گمرك انجام شده است.

معاون فروش ایران خودرو تصريح كرد: كمي موضوع كرونا ترخيص و واردات قطعات اختصاصي اين خودرو را با نوسان رو به رو كرد. به زودي توليد اين محصول افزايش مي يابد و در مرداد ماه انشالله دعوت نامه ها ارسال مي سوند.

رحماني در خصوص زيان حاصل از توليد محصولات با توجه به قيمت هاي فعلي نيز گفت: ما به عنوان بنگاه توليدي بايد محصول را اقتصادي توليد كنيم نه زیان ده.

همچنين در خصوص نزديكي قيمت دنا پلاس توربو اتوماتيك با K132 گفت: تا قيمت گذاري از سوي مراجع مشخص نشود نمي توانيم در اين خصوص نظر قطعي بدهيم.

در حال تکمیل…

هیچ تعهد معوقی در طرح های فروش فوری ایران خودرو وجود ندارد

نام محصول جدید به زودی اعلام می‌شود/ برنامه تولید هزار دستگاه امسال در دستور کار

برنامه پیش فروش محصول پروژه K132 و هشت محصول دیگر ایران خودرو اعلام شد

شناورسازی ساعت کار در ایران خودرو

ایساکو به پلتفرم «تهران هوشمند» می‌پیوندد

برنامه پیش فروش محصول پروژه K132 و هشت محصول دیگر ایران خودرو اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی