پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست خبری ایران خودرو

هیچ تعهد معوقی در طرح های فروش فوری ایران خودرو وجود ندارد

قائم مقام مدیرعامل ايران خودرو در نشست خبري اعلام كرد: ايران خودرو از آبان ماه گذشته هيچ تعهد معوقی در بخش فروش های فوری تا به امروز نداشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن ناقدي قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در بازاريابي،فروش و خدمات پس از فروش اظهار کرد: در فروش فوق العاده […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۹

قائم مقام مدیرعامل ايران خودرو در نشست خبري اعلام كرد: ايران خودرو از آبان ماه گذشته هيچ تعهد معوقی در بخش فروش های فوری تا به امروز نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن ناقدي قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در بازاريابي،فروش و خدمات پس از فروش اظهار کرد: در فروش فوق العاده ١٥هزار دستگاهي اخير هم تا به امروز ٩ هزار دستگاه از خودروها تحويل شده است.

وی ادامه داد: در حال ايجاد ميز كار مشتري هستيم كه بخش هاي مختلفي را چون امداد خودرو و خدمات پس از فروش را در بر مي گيرد. در اين سيستم مشتريان نام کاربری و رمز عبور اختصاصي خود را خواهند داشت.

ناقدي افزود: انشالله باشگاه مشتريان ايران خودرو نيز راه اندازي خواهد شد.

ناقدي تصريح كرد: در خصوص توليد همه سعي ما اين است که افزايش توليد داشته باشيم تا بتوانيم به تعهدات عمل كنيم و قطعا هيچ يك از نوبت ها و ترتيب اولويت ها در قرعه كشي طرح هاي فروش جابه جا نمي شوند.

ناقدي افزود: در خصوص خودرو K132 در نهايت قيمت رقابتي خواهد بود زيرا اگر نگاهي به رقيبان داشته باشيد، ايران خودرو سعي كرده است با داخلي سازي قيمت نهايي را كاهش دهد و در حال حاضر هم ٦٠ هزار نفر براي اين خودرو پيش ثبت نام را انجام داده اند.

قائم مقام مديرعامل ايران خودرو افزود: در نهايت ايران خودرو قيمت مصوب دستگاه هاي مربوطه را اعمال خواهد كرد.

در حال تکمیل..

نام محصول جدید به زودی اعلام می‌شود/ برنامه تولید هزار دستگاه امسال در دستور کار

برنامه پیش فروش محصول پروژه K132 و هشت محصول دیگر ایران خودرو اعلام شد

شناورسازی ساعت کار در ایران خودرو

ایساکو به پلتفرم «تهران هوشمند» می‌پیوندد

برنامه پیش فروش محصول پروژه K132 و هشت محصول دیگر ایران خودرو اعلام شد

سمند ایران خودرو سه ستاره شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی