پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 5

چرایی موفقیت تیگو 5 مدیران خودرو در بازار

تیگو 5 مدیران خودرو کراس اووری بزرگ بوده که از سال 94 وارد بازار ایران شده و طی این سال ها توانسته موفقیت های زیادی در بازار کسب کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این روزها در بسیاری از مناطق دنیا تب خرید خودروهای شاسی بلند افزایش پیدا کرده و کشور ما نیز از […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۹

تیگو 5 مدیران خودرو کراس اووری بزرگ بوده که از سال 94 وارد بازار ایران شده و طی این سال ها توانسته موفقیت های زیادی در بازار کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این روزها در بسیاری از مناطق دنیا تب خرید خودروهای شاسی بلند افزایش پیدا کرده و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ایرانی ها کراس اوورهای با بدنه ای تنومند و ارتفاع بالا را دوست دارند و همواره مشتاق خرید آن بوده اند.

هیوندای سانتافه از نمونه های موفق کراس اوور های این چنینی بوده که به یکی از پر فروش ترین خودروهای وارداتی در کشور تبدیل شد.

تیگو 5 مدیران خودرو اولین محصول کراس اوور تولید داخل بود که با برخورداری از بدنه ای تنومند توانست در سال 94 وارد بازار شد و برخی از افراد آن را نمونه ای مشابه هیوندای سانتافه با قیمت اقتصادی تر می دانستند.

در همان ارزیابی های اولیه ، تیگو 5 نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرد، محصولی که در سایر بازارها نیز توانست موفقیت قابل قبولی را کسب کند.

امروز می توان نمونه هایی از تیگو 5 را در بازار با کارکردهایی معادل 400 الی 500 هزار کیلومتر یافت که کاملا سالم و مورد رضایت مشتریان هستند.

برخورداری از یک فضای مستحکم و جا دار خانوادگی با طراحی مناسب و مطابق میل مشتریان ایرانی منجر شده تا بیش از 50.000 دستگاه از این خودرو از ابتدای ورود به بازار تاکنون عرضه شود ، این موضوع موجب شد تا تیگو 5 در زمره پر فروش ترین ها و موفق ترین های این سگمنت قرار بگیرد.

شرکت مدیران خودرو همواره به مقوله نیازها و خواسته های بازار توجه ویژه ایی داشته و متناسب با آن مدل های به روز شده و جدید محصولات خود را راهی بازار می کند.

تیگو 5 نیز محصولی است که همواره از این اصل تبعیت می کند و توانسته جایگاه خود را تثبیت کند.

انتهای پیام/

تیگو5 مدیران خودرو ، شاسی بلندی جادار و مطمئن برای خانواده های ایرانی

شرايط ويژه فروش تيگو5

10 دلیل برای انتخاب تیگو5 مدیران خودرو

تیگو5 ، کراس اووری ایرانی پسند از مدیران خودرو

تیگو 5 ، شاسی بلند مناسب برای خانواده های ایرانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی