پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

رویدادی ویژه از باشگاه مشتریان ام وی ام این بار در شهر زیبای اصفهان

مشهد، شیراز، رشت، بابلسر و حالا شهر بزرگ اصفهان. روز پنج شنبه مورخ 22 تیر ماه بود که باشگاه مشتریان ام وی ام رویدادی با حضور مشتریان ویژه و وفادار خود را در یکی از بزرگترین باغ تالار های شهر اصفهان برگزار کرد.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۲ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

در طی سال های گذشته، شرکت مدیران خودرو نشان داده که بر خلاف جهت بازار خودرو، توجه ویژه ای به مشتریان و سطح رضایتمندی آنان دارد و این مهم را با تاسیس باشگاه مشتریان خود به نمایش گذاشته است. از برگزاری گردهمایی های مختلف، رویداد های ورزشی، کمپینها و مسابقات آنلاین گرفته تا تاسیس گروه هایی ویژه مشتریان وی آی پی خود؛ جدید ترین رویداد باشگاه مشتریان ام وی ام روز پنج شنبه مورخ 22 تیر ماه در شهر زیبای اصفهان برگزار شد که شاهد اتفاقی ویژه در آن بودیم.

مدیران خودرو

با اعلام مدیران ارشد ام وی ام این برند همکاری جدیدی را با خیریه بزرگ مهر‌‌‌آفرین آغاز کرد. خیریه ای که مدت زیادی است با فعالیت همه جانبه خود در سرتاسر ایران خانواده و کودکان زیادی را تحت پوشش قرار داده و سعی کرده تا اوقات خوشی را برای این عزیزان به ارمغان آورد.

در این مراسم اقلامی از قبیل 200 ست کامل لوازم التحریر از طرف ام وی ام به خیریه مهر آفرین تقدیم شد که بنا به سخنان مدیران ارشد ام وی ام ادامه مسیر این برند در راستای توجه ویژه بهمسئولیت اجتماعی می باشد و در آینده شاهد رویداد های بزرگتری در این حوزه از طرف برند ام وی ام خواهیم بود.

مدیران خودرو

در این رویداد که با حضور بیش از 200 نفر از مشتریان برند ام وی ام برگزار شده بود شاهد لحظاتی زیبا بودیم. از کنسرت موسیقی تا انجام فعالیت های ورزشی و خانوادگی و عکس یادگاری.

مدیران خودرو

این رویداد که تنها یکی از چندین رویداد باشگاه مشتریان ام وی ام بود، نوید توجّه ویژه ام وی ام به مقوله مسئولیت اجتماعی را میدهد. امری که تا کنون از طرف شرکت های بزرگ خودرو سازی نادیده گرفته شده و امیدواریم بیشتر از قبل شاهد آن باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی