پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

لزوم افزایش هزینه احتکار خودرو و دلالی برای سودجویان

به گفته عضو کمیسیون صنایع و مجلس، برخی امروز با خرید و فروش و دلالی در بازار خودرو سودهای کلانی را به دست آورده اند که باید این رویه را در مجلس تغییر دهیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به بهالله وردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و مجلس با اشاره به تدوین طرح اخذ […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۹

به گفته عضو کمیسیون صنایع و مجلس، برخی امروز با خرید و فروش و دلالی در بازار خودرو سودهای کلانی را به دست آورده اند که باید این رویه را در مجلس تغییر دهیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به بهالله وردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و مجلس با اشاره به تدوین طرح اخذ مالیات از افرادی که بیش از یک خودرو دارند در این کمیسیون، گفت: نمایندگان باید طرح های را تدوین و تبدیل به قانون کنند که خودروهای تولیدی در اختیار مصرف کننده واقعی قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز خودرو تبدیل به یک کالای سرمایه ای شده است، ادامه داد: برخی امروز با خرید و فروش و دلالی در بازار خودرو سودهای کلانی را به دست آورده اند که باید این رویه را در مجلس تغییر دهیم.

نماینده ورزقان در مجلس با بیان اینکه امروز خودرو یکی از ملزومات اولیه خانواده‌های ایرانی است، بیان کرد: باید شرایط را در مجلس به گونه‌ای فراهم کرد که خانواده‌های با توان مالی کمتر نیز بتوانند حداقل یک خودرو تهیه کنند و قطعاً در مجلس ما به دنبال این هستیم که دست دلالان را از بازار خودرو کوتاه کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اشاره کرد: مجلس به دنبال این است که هزینه داشتن خودرو برای محتکران و دلار آن را بالا ببرد تا آنها مجبور شوند خودروها را به بازار عرضه کنند تا قیمت‌ها متعادل شود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

توسعه و تجاری سازی موتور کم مصرف سه استوانه ایرانی

تسریع در رسیدگی به پرونده بازنشستگی کارکنان/ بیمه زنان و دختران کارکنان و بازنشسته‌های ایران‌ خودرو

تاکید مقیمی بر قرارداد سه جانبه ایران خودرو، دانشگاه و سازندگان

ام وی ام 315 پلاس، با جذابیت بیشتر به زودی در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی