پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام 315

ام وی ام 315 پلاس، با جذابیت بیشتر به زودی در بازار

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد تا به زودی فیس لیفت جدید هاچ بک محبوب و پرطرفدار خود یعنی 315 را وارد بازار کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ام وی ام 315 در سال 1391 وارد بازار ایران شد که به شدت مورد استقبال قرار گرفت. فیس لیفت دوم این محصول در سال […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۹

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد تا به زودی فیس لیفت جدید هاچ بک محبوب و پرطرفدار خود یعنی 315 را وارد بازار کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ام وی ام 315 در سال 1391 وارد بازار ایران شد که به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

فیس لیفت دوم این محصول در سال 1393 و مدل اسپرت آن در سال 1394 وارد بازار ایران شد. این هاچ بک زیبا و مدرن همواره از فروش خوب و جایگاه مناسب در بازار ایران برخوردار بوده و حال شرکت مدیران خودرو آماده می‌شود تا سومین فیس لیفت این محصول را وارد بازار خودرو کشور کند.

315 جدید با نام 315 پلاس، در نمای جلو با تغییراتی همراه شده است، طرح سپر جلو و جلوپنجره که ظاهر مدرن تری را به خودرو بخشیده و این تغییر کاملا بر چهره خودرو ملموس است.

در نمای جانبی نیز رینگ‌های 15 اینچی با طراحی جدید جلوه خاصی را به خودرو داده است و وجود راهنما بر روی آینه های جانبی نیز از جمله تغییرات در بخش طراحی خودرو است.

اما با ورود به نمای داخلی، شما کاملا با فضایی مشابه با ام وی ام ایکس 22، مینی کراس پرطرفدار بازار روبرو می‌شوید، داشبورد، صندلی ها و رنگ پوشش داخلی برای 315 پلاس جدید و برای مشتریان ایرانی آشنا و مثبت است.

ارگونومی صندلی ها راحت‌تر و مناسب تر است و پوشش چرمی و دو رنگ آن حس بهتری را ایجاد می‌کند.

در بخش فنی این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری با قدرت 107 اسب بخار است که از سیستم انتقال قدرت (گیربکس) 4 سرعته اتوماتیک برای سهولت در رانندگی از آن استفاده شده است که در مجموع هماهنگی مناسب میان موتور و سیستم انتقال قدرت وجود دارد که راضی کننده است.

315 پلاس در بخش آپشن های ایمنی و رفاهی با دست پر آمده است. سان روف برقی، فرمان برقی، کروز کنترل، سیستم کنترل فشار باد تایرها و همچنین سیستم ESP (کنترل پایداری الکترونیکی) از آپشن های اضافه شده نسبت به نسل قبلی است تا 315 پلاس یک سر و گردن بالاتر و مجهزتر نسبت به رقبایش راهی بازار کشور گردد و موفقیت مدلهای قبلی را تکرار کند.

انتهای پیام/

آغاز فروش ام وی ام ايكس ٣٣ جديد 

آریزو 6 مدیران خودرو، خودرویی با تکنولوژی روز

ام وی ام ایکس 33، شاسی بلندی اقتصادی و مطمئن

مدیران خودرو موفق به کسب رتبه نخست برای پنجمین دوره متوالی در نحوه رسیدگی به شکایات رانندگی شد

آریزو 6، سدان شیک مدیران خودرو

ام وی ام ایکس 33 جدید مجهز به گیربکس اتوماتیک

معرفی مدل به روز شده ام وی ام ایکس 33

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی