یک کانسپت جدید و افراطی دیگر از « رینسپید »، تیونر و استودیوی طراحی سوئیسی را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در سال ۲۰۱۶ ، ملاقات خواهیم کرد. اگر بخواهیم این کانسپت را با معیارها و شرایط معمول رینسپید مقایسه کنیم، کانسپت اِتوس نیز به مانند کانسپتهای عجیب و غریب قبلی است که در […]
یک کانسپت جدید و افراطی دیگر از « رینسپید »، تیونر و استودیوی طراحی سوئیسی را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در سال ۲۰۱۶ ، ملاقات خواهیم کرد.
اگر بخواهیم این کانسپت را با معیارها و شرایط معمول رینسپید مقایسه کنیم، کانسپت اِتوس نیز به مانند کانسپتهای عجیب و غریب قبلی است که در میان آنها چیزهایی مانند یک لوتوس الیزه آبی-خاکی، یک هاورکرافت و یک بامو i3 با تکنولوژی راننده خودکار و یک طراحی متفاوت در بدنه دیده میشوند.
اِتوس، یک روند اسپرتی عجیب را در خودروهای بدونراننده دنبال می کند و از طرفی یک نیمرخ سوپرماشین و شیشه جلوی پانوراما و سانروف بزرگ نیز دارد.این خودرو دارای یک حالت «رانندگی اتوماتیک اصولی و انطباقپذیر» است ، که اگر این حالت فعال شود فرمان روی داشبورد قرار میگیرد و نقش راننده به صورت کامل از هدایت خودرو حذف میشود.به علاوه به گفته رینسپید ،در هنگام این حالت «اتو پایلوت»، شیشههای منحنی جلو به سمت راننده و سرنشین حرکت میکنند تا به این وسیله «نمای بهتری برای آنها ایجاد گردد».
در قسمت پشت بدنه رینسپید اتوس یک سکوی فرود برای یک «پهپاد» که به همراه خودرو می باشد ، قرار گرفته است. این پهپاد پیشتر از این در کانسپت رنو کوئید همراه با همنشین پرنده نیز دیده شده بود.
رینسپید میگوید که استفاده از این پهپاد فواید زیادی برای صاحب خودرو خواهد داشت،از جمله گرفتن و تحویل دادن بسته و قابلیت مفید تصویر برداری زنده از داخل خودرو و پخش آن برای دوستان. ضمن اینکه در روزهای رقابت در پیست، هیجان بیشتری را میتواند برای شما ایجاد کند.
البته زیاد نباید به داشتن این خودروی اسپرت خوب امیدوار باشید، چرا که باید این به یاد داشته باشید که این بیستودومین کانسپتی است که از این کمپانی سوئیسی بیرون میآید و هیچکدام از آنها تاکنون به مرحله تولید نرسیدهاند. رینسپید اتوس قرار است که به صورت رسمی در نمایشگاه CES در ژانویه سال آینده میلادی معرفی گردد.
دیدگاه خود را بنویسید