پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پاجرو (1)

عمر پاجرو به سر رسید

در پی کاهش تقاضا برای خودرو پاجرو، شرکت میتسوبیشی قصد دارد تولید این خودرو را مجددا محدود و نهایتا تعطیل کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو میتسوبیشی تصمیم دارد تولید پاجرو را مجددا محدود و نهایتا تعطیل کند. رکود این شرکت در سال‌های اخیر، باعث شده که تولید این خودرو سودآور نباشد. بر اساس […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

در پی کاهش تقاضا برای خودرو پاجرو، شرکت میتسوبیشی قصد دارد تولید این خودرو را مجددا محدود و نهایتا تعطیل کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

میتسوبیشی تصمیم دارد تولید پاجرو را مجددا محدود و نهایتا تعطیل کند. رکود این شرکت در سال‌های اخیر، باعث شده که تولید این خودرو سودآور نباشد.

بر اساس شاخص بورس ژاپن، این اتفاق باید در سال آینده رخ می‌داد. البته از طرف سازنده این خودرو، هنوز گزارشی اعلام نشده است.

مدل فعلی پاجرو که ابتدا سال ۲۰۰۶ در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد، یکی از ماندگارترین نسل‌های این خودرو طی سال‌های اخیر بوده است.

پس از تقریبا ۱۵ سال، بدنه این خودرو وارد آخرین سال تولید خود می‌شود که طی سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ فیس لیفت‌های متعددی داشته است.

آخرین نسخه پاجرو، در ژاپن با تعداد ۷۰۰ دستگاه، آخرین تولید این خودرو بود. این شاسی‌بلند که زمانی بسیار محبوب بود، در سال ۲۰۱۸ با کاهش چشمگیری در تقاضا روبه‌رو بود و شرکت میتسوبیشی ناچار به تولید تنها هزار دستگاه از این خودرو شد.

پاجرو (2)

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصادی

تست فنی و بررسی میتسوبیشی پاجرو 2010

اولین تصاویر از نسل جدید پاجرو

مدل 2021 میراژ میتسوبیشی معرفی شد

رنو، ون میتسوبیشی را تولید می کند

آخرین فصل 2019 برای میتسوبیشی با زیان همراه بود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی