پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روغن موتور

شیوه نوین گران فروشی این بار در بازار روغن موتور

به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران، متأسفانه تعیین نرخهای دستوری در بازار باعث شده برخی تولیدکنندگان بخشی از محصولات را با قیمت مصوب و بخشی را بدون قیمت راهی بازار کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در رابطه با قیمت روغن موتور در بازار، اظهار […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران، متأسفانه تعیین نرخهای دستوری در بازار باعث شده برخی تولیدکنندگان بخشی از محصولات را با قیمت مصوب و بخشی را بدون قیمت راهی بازار کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در رابطه با قیمت روغن موتور در بازار، اظهار کرد: متاسفانه تعیین قیمت های دستوری در بازار باعث شده تا برخی از تولیدکنندگان بخشی از محصولات خود را با قیمت مصوب و بخشی از محصولات را بدون قیمت راهی بازار کنند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با بیان اینکه البته شرکت‌های دولتی موظف به درج قیمت بر روی محصولات خود هستند، افزود: تعدادی از شرکت های خصوصی که الزامی به درج قیمت بر روی محصولات خود ندارند آنها را بدون قیمت وارد بازار کرده و با چندین برابر قیمت به فروش می رساند.

وی بیان کرد: در این شرایط مصرف کننده وضعیت بلاتکلیفی دارد و نمی‌تواند روغن را با قیمت مصوب در بازار خریداری کند حتی در برخی از شرایط مصرف کننده مجبور است قیمت روغنی که دولت تعیین کرده را با چندین برابر قیمت از بازار خریداری کند.

نیک آیین با تاکید بر اینکه قیمت‌های دستوری بلای جان برخی از بخش‌ها از جمله تولیدکنندگان روغن موتور شده است، گفت: جالب اینجاست برخی از شرکت های پتروشیمی ها روغن های پایه را به جای عرضه به تولیدکنندگان روغن موتور صادر کرده و همین موضوع عامل شده تا آنها نتوانند مواد اولیه لازم را با قیمت مناسب خریداری و در نهایت هم قیمت تمام شده کالا برای آنها افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

روانکارهای حیاتی/ دانستنی هایی در مورد روغن موتور و ضدیخ

حرفه ای برانیم/ این عادت های غلط در رانندگی را ترک کنید!

خواب بهاری!/ نکاتی که باید در توقف طولانی خودرو رعایت کنید

تیم لیکومولی روی سکوی قهرمانی مسابقات سرعت / وقتی دود از کُنده بلند می شود

افزایش قیمت روغن موتور قابل درک است

روغن موتور خودرو در بازار چه قیمتی است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی