پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

آمار توليد به صورت مستمر به نهادهای نظارتی اعلام می شود

مديرعامل ايران خودرو بابل گفت: آخرين وضعيت توليد كارخانه و تعداد خودروهاي ناقص به نهادهاي نظارتي و دادستاني اطلاع رساني مي‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اميد حسيني نژاد مديرعامل ايران خودرو بابل تصريح كرد: از ابتداي سال تاكنون حدود 8 هزار و 500 دستگاه خودرو تحويل مشتريان شده و تمامي خودروها پس از […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

مديرعامل ايران خودرو بابل گفت: آخرين وضعيت توليد كارخانه و تعداد خودروهاي ناقص به نهادهاي نظارتي و دادستاني اطلاع رساني مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اميد حسيني نژاد مديرعامل ايران خودرو بابل تصريح كرد: از ابتداي سال تاكنون حدود 8 هزار و 500 دستگاه خودرو تحويل مشتريان شده و تمامي خودروها پس از طي مراحل توليد و تكميل، وارد چرخه فروش مي شوند.

وی در واكنش به فيلم منتشر شده در شبكه هاي اجتماعي مبني بر انبار خودروهاي اين خودروساز در زمين هاي كشاورزي، با بيان اينكه محل قابل مشاهده در فيلم يكي از پاركينگ هاي جانبي ايران خودرو بابل است، بيان كرد: ظرفيت اين پاركينگ بين 500 تا 600 دستگاه خودرو است كه اين ميزان تنها توليد چهار روز كارخانه به شمار مي رود.

وي با بيان اينكه از ابتداي تيرماه پليس راهور دستور عدم خروج خودروي فاقد پلاك از كارخانه را صادر كرده بود، اشاره كرد: به همين دليل تا زمان مشخص شدن فرآيندها، طي كردن برخي مراحل و آماده شدن زيرساخت ها و استقرار پليس راهور، در خروج خودروها از كارخانه تداخل ايجاد شده بود.

حسینی نژاد با اشاره به محدوديت هاي ترافيكي در جاده فيروزكوه به عنوان تنها مسير تردد خودروهاي آماده تحويل، اظهار كرد: ممكن است در برخي روزها كه اين جاده مسافرخيز بوده و شلوغ است يا در فصولي كه برف و يخبندان وجود دارد، محدوديت هايي در ترخيص خودروها از كارخانه وجود داشته باشد.

وی افزود: از حدود دو هفته قبل كه روند تحويل خودروها به حالت قبل بازگشته و حجم پلاك ها زياد شده، با همراهي واحد فروش گروه صنعتي ايران خودرو پي گير خروج هرچه سريع تر خودروها از كارخانه و رسيدن به دست مشتريان هستيم. در حال حاضر نيز تعداد خروج خودرو از كارخانه حدود 100 دستگاه در روز رسيده است.

مدیرعامل ایران‌خودرو بابل با اشاره به بازديد دادستان بابل از اين خودروساز و كسب اطمينان از عدم دپوي خودروهاي تكيمل شده و اطلاع رساني در اين زمينه، گفت: پس از تكميل فرآيند توليد خودروها، در حالت عادي و حتي در زماني كه كسري قطعه وجود ندارد نيز، چند روزي طول مي كشد تا خودرو آماده و تجاري سازي شده و فرآيند حمل آنها براي خروج از شركت انجام شود. پس اينكه هميشه تعدادي خودرو در پاركينگ هاي كارخانه موجود باشد اتفاق عجيبي نيست.

وی اشاره كرد: در حال حاضر حدود 2 هزار و 300 دستگاه خودروي ناقص در كارخانه وجود دارد كه اين ميزان در مدت مشابه سال قبل، حدود 6 هزار دستگاه خودرو بوده است. بنابراين تمام سعي اين خودروساز اين است كه خودروها به محض آماده سازي از شركت خارج و تحويل مشتريان شود.

انتهای پیام/

تولید خودروهای کم مصرف با استفاده از موتور سه سیلندر

بازدید اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و معاونان وزارت صمت از ایران خودرو

برگزاری دومین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

شرطی که هنگام ثبت نام خرید خودرو موجب نارضایتی مردم شد

قرعه کشی مرحله دوم فروش فوق العاده ایران خودرو 12مردادماه برگزار می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی