تسلا 2 سال از سایر خودروسازان جلوتر است

مدیرعامل جدید شرکت آئودی معتقد است که شرکت تسلا در زمینه خودروهای برقی و رانندگی خودران جلوتر از دیگر بازیگران اصلی صنعت خودروسازی جهان است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیرعامل جدید شرکت آئودی اعتقاد دارد که شرکت تسلا در زمینه خودروهای برقی و رانندگی خودران جلوتر از دیگر بازیگران اصلی صنعت خودروسازی جهان است و به همین دلیل شرکت او باید تلاش بیشتری برای کاهش فاصله با تسلا کند.

مارکوس دویسمن (Markus Duesmann) که در تاریخ 1 آپریل سال 2020 سکان هدایت شرکت آئودی را بر عهده گرفته است اعتقاد دارد که شرکت ایلان ماسک به اندازه 2 سال در زمینه توسعه نرم افزار، رانندگی خودران و فن‌آوری باتری از شرکت آئودی جلوتر است.

وی در این راستا اظهار کرد: محصولات شرکت تسلا توانایی بهره‌مندی از باتری‌های بزرگ تری را دارند زیرا اصولا خودروهای باتری محور هستند.

به همین جهت شرکت آئودی قصد دارد تا برنامه اختصاصی خود موسوم به Artemis را با سرعت بیشتری به جلو ببرد. این برنامه امکان توسعه و تحقیق سریع تر را برای متخصص‌های شرکت آئودی فراهم می کند. هدف این شرکت معرفی یک سیستم خودران کاملا جدید تا سال 2024 است.

تعمیرگاه تخصصی خودروهای آلمانی

گزارش خودرو

مارکوس دویسمن بیان کرد: Artemis تمامی توانمندی ما را در زمینه توسعه فن‌آوری های جدید و نوین به نمایش خواهد گذاشت. مسئله‌ای که تا پیش از این در شرکت ما سابقه نداشته است.

دویسمن به دنبال این است تا به فروش سالانه 40 هزار دستگاهی برند E-Tron تا پایان سال جاری میلادی دست پیدا کند. در حال حاضر آئودی توانسته به فروش 17 هزار دستگاه E-Tron در سال جاری میلادی دست یابد.

فعلا شاسی بلند E-Tron رتبه اول فروش شاسی بلندهای برقی را در اروپا به خود اختصاص داده و از پس رقبای سرسختی همچون تسلا مدل X، مرسدس بنز EQC و جگوار I-Pace برآمده است.

البته دویسمن اعتقاد دارد که کرونا ویروس سبب شده تا رشد صنعت خودروسازی حداقل تا سال 2022 و حتی 2023 به تعویق بیفتد.

گروه فولکس واگن به عنوان یک شرکت مادر برنامه جامع برقی سازی را برای زیرمجموعه های خود در نظر گرفته است و قرار است تا 75 مدل تمام برقی در سرتاسر این گروه خودروسازی به تولید در بیاید که 20 مدل آن برای شرکت آئودی خواهد بود. این هدف تا پایان سال 2025 محقق خواهد شد. با این وجود پروژه Artemis به صورت جدا از پروژه فولکس واگن به جلو خواهد رفت و در واقع پروژه یک بخش ویژه برای آئودی به منظور تولید محصولاتی با عملکرد بالا خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

ترکیب سنت و مدرنیته/ موستانگ کلاسیک با پیشرانه برقی وارد فاز تولید می شود

دوران خودروهای بنزین و دیزلی به ایستگاه آخر رسید؟

ماجرای تسلا / از کتاب الکترونیک تا انقلاب در صنعت خودرو!

خودرو آئودی e-tron تنها در 45 دقیقه شارژ می شود!

رانندگی خودران سطح 4 به زودی در آلمان قانونی می شود

جزئیات شاسی بلند برقی آئودی اعلام شد

افت قیمت محصولات پورشه در بازار خودرو آلمان

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو

جک کرمان موتور

نظر شما !!