پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنزین-پمپ بنزین

پرداخت ماهیانه 30 لیتر بنزین سهمیه ای به افراد فاقد خودرو

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس طرح سهمیه‌ بندی بنزین سرانه خانوار، برنامه ریزی شده تا ماهیانه به هر فرد 30 لیتر بنزین سهمیه ای پرداخت شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیرو موضوع اصلاح سهمیه بندی بنزین و اشاره […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس طرح سهمیه‌ بندی بنزین سرانه خانوار، برنامه ریزی شده تا ماهیانه به هر فرد 30 لیتر بنزین سهمیه ای پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیرو موضوع اصلاح سهمیه بندی بنزین و اشاره به طرح سهمیه ‌بندی بنزین سرانه خانوار که در صحن علنی مجلس به صورت عادی اعلام وصول شده است، اعلام کرد که براساس طرح سهمیه‌ بندی بنزین سرانه خانوار، برنامه ریزی شده تا ماهیانه به هر فرد 30 لیتر بنزین سهمیه ای پرداخت شود که به کارت سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

وی در این راستا ادامه داد: سرپرست خانوار تنها تا پایان ماه فرصت دارد تا آن را مصرف کند، اما اگر مقداری از آن باقی ماند زمانی که دولت می‌ خواهد کارت سرپرست خانوار را دوباره شارژ کند موظف است تا کل باقی مانده آن را براساس قیمت 90 درصد فوب خلیج فارس خریداری و به حساب سرپرست خانوار واریز کند. در این خصوص زیرساخت ‌های لازم توسط شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌ های نفتی آماده شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در صحبت های پایانی خود همچنین اعلام کرد: تاکید داریم که سرانه مورد نیاز حمل و نقل عمومی گران نشده و سهمیه بنزین هم به تاکسی ‌ها تعلق می گیرد. در این طرح قیمت CNG و گازوئیل گران نخواهد شد و اگر نفت گران شود و قیمت فوب افزایش پیدا کند، کسی که مصرف بنزین کمتری دارد پول بیشتری دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که ما بنزین به کسی نمی ‌دهیم بلکه یارانه بنزین خواهیم داد.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

جزئیات طرح جدید سهمیه بندی بنزین چیست؟

سهمیه بنزین به جای خودروها به افراد خانواده ها تخصیص داده می شود

ایراداتی به طرح سهمیه بندی بنزین وارد است اما اکنون زمان تغییر نیست

شیوع کرونا عامل تاخیر در صدور کارت سوخت

سقف ذخیره سازی بنزین به 540 لیتر افزایش یافت

آیا سقف ذخیره بنزین کارت های سوخت تمدید می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی