پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید وانت پراید

سطح کیفی وانت های تولید داخل در جایگاه فعلی باقی ماند

براساس گزارش ارائه شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در لیست قیمتی نخست، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی ایران ‌خودرو دیزل سه ستاره کیفی را کسب کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر این اساس وانت‌های داخلی اکثراً در سطح کیفی پایین قرار داشته و وانت تولیدی با بیش از سه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

براساس گزارش ارائه شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در لیست قیمتی نخست، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی ایران ‌خودرو دیزل سه ستاره کیفی را کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر این اساس وانت‌های داخلی اکثراً در سطح کیفی پایین قرار داشته و وانت تولیدی با بیش از سه ستاره کیفی تولید نشده است.

براین اساس در تیرماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت، در لیست قیمتی نخست، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی ایران ‌خودرو دیزل سه ستاره کیفی را کسب کرده است.

در لیست قیمتی دوم نیز وانت‌های‌سایپا ۱۵۱ شرکت بن‌رو، نیسان ریچ شرکت زامیاد و مزدا کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین بهمن موتور موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

در همین سطح قیمتی، وانت‌های مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین شرکت بهمن‌موتور و وانت آریسان شرکت ایران‌خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی کیفی قرار گرفته‌اند.

براساس ارزیابی صورت گرفته در وانت‌های تولیدی در تیرماه سال جاری، وانت‌های نیسان‌ها (تک‌سوز و دوگانه‌سوز) شرکت زامیاد توانستند فقط یک ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد علاو بر اینکه وضعیت کیفی وانت‌های تولیدی در تیرماه امسال نسبت به ماه‌های گذشته تغییری نداشته است، بلکه مدت‌هاست که خودروسازان داخلی در بخش تولید وانت‌، قصدی هم برای بهبود کیفیت‌ها ندارند و یک شیوه را برای تولید در پیش گرفته‌اند. چندین سال است که (از سال ۱۳۹۵ تاکنون) هیچ وانتی بیش از سه ستاره کیفی دریافت نکرده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

وانت فوتون سه ستاره کیفی دریافت کرد

وانت “ریچ” شرکت زامیاد سه ستاره کیفی کسب کرد

ایده های طلسم شده!/ پای این خودروهای ایرانی هرگز به خط تولید نرسید

صدای پای پیکاپ جدید کرمان موتور می آید!/ از جک T8 بیشتر بدانید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی