پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس های عقاب افشان

دریافت 4 ستاره کیفی توسط اتوبوس های بین شهری عقب افشان

طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اتوبوس های بین ‌شهری از تولیدات عقاب‌افشان چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر این اساس در گروه خودروهای سنگین تولیدی در تیرماه امسال در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، مینی‌بوس ایسوزو سحر متعلق به […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اتوبوس های بین ‌شهری از تولیدات عقاب‌افشان چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر این اساس در گروه خودروهای سنگین تولیدی در تیرماه امسال در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، مینی‌بوس ایسوزو سحر متعلق به شرکت بهمن‌دیزل چهارستاره کیفی و شیلر همین شرکت سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در بخش اتوبوس‌ها نیز اتوبوس بین‌شهری از تولیدات عقاب‌افشان چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.

همچنین در گروه خودروهای باری، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ و کامیونت ایسوزو NPR۷۵K که هردو تولید شرکت بهمن‌دیزل هستند، موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند و پس از آن‌ها کامیونت FAW TigerV۶ سیباموتور، کامیونت الوند سایپادیزل و شیلر بهمن‌دیزل نیز هریک سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده‌اند.

در بخش کامیون‌ها نیز به ترتیب کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی، کامیون FAW Tiger V۸ سیباموتور و کامیون بنز WH ایران‌خودرو دیزل سه ستاره کیفی به دست آورده‌اند.

در دسته کشنده‌ها هم خودروی کشنده فوتون Auman H۴ شرکت ایران‌خودرو دیزل توانست چهار ستاره کیفی و پس از کشنده FAW J۶ سیباموتور سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

وضعیت کیفی خودروهای سنگین

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

سطح کیفی وانت های تولید داخل در جایگاه فعلی باقی ماند

هفت محصول ایران خودرو 4 ستاره کیفی دریافت کردند/ پژو 2008 همچنان تنها محصول 5 ستاره موجود در بازار

با کیفیت های بی استاندارد شماره گذاری نمی شوند

تولید و عرضه ۱۳ هزار خودرو رانا پلاس تا پایان امسال

کروز تولید کننده قطعات و سیستم های با کیفیت و مطمئن خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی