پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

آمار مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک تغییر نکرده است

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، آمار مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک تغییر چندانی نسبت به هفته گذشته نداشته و تقریباً مشابه هفته قبل است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران مترو از ابتدای هفته تا کنون همزمان با اجرای طرح ترافیک در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، آمار مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک تغییر چندانی نسبت به هفته گذشته نداشته و تقریباً مشابه هفته قبل است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران مترو از ابتدای هفته تا کنون همزمان با اجرای طرح ترافیک در پایتخت، اظهار کرد: آمار مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک تغییر چندانی نسبت به هفته گذشته نداشته و تقریباً مشابه هفته قبل است.

وی افزود: روزانه حدود یک میلیون نفر در پایتخت به طور متوسط جهت تردد از مترو استفاده می‌کنند که البته طی 6 ماه گذشته با شیوع کرونا آمار مسافران کاهش یافته و 50 درصد کمتر از قبل از آغاز شیوع کرونا شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره تمهیدات مترو تهران همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی گفت: در حال حاضر با حداکثر ظرفیت، مترو تهران در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و روزانه 2290 بار اعزام قطارها در خطوط مختلف انجام می‌شود و این روند در زمان بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.

نوبخت ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری‌های امام حسین (ع) و شهادت این امام و یارانش گفت: ایستگاه‌های مترو همزمان با آغاز محرم با تغییر همراه شده و سعی کرده‌ایم که هرچه بیشتر فضای ایستگاه‌های مترو متناسب با ماه محرم باشد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

اورهال قطارهای مترو سالانه حداقل 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

افزایش 10 درصدی مسافران مترو در پی لغو طرح ترافیک

لغو طرح ترافیک تاثیری در کاهش مسافران حمل و نقل عمومی نداشته است

زمان بهره برداری از ایستگاه های مترو کاهش می یابد

رونمایی از 2 رام قطار جدید در خطوط مترو شهری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی