پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مقرهای لامبورگینی ، در محاصره پلیس ایتالیا

مقرهای لامبورگینی ، در محاصره پلیس ایتالیا

به دنبال اقرار خودروساز آلمانی فولکس واگن در ماه گذشته در خصوص  تقلب در تست آلایندگی خودروهای دیزلی با نصب یک نرم افزار ،موجی از تحقیقات رگولاتوری در کشورهای مختلف جهان علیه این خودروساز به راه افتاد. به نقل از منابع آگاه، دادستان های شهر ورونای ایتالیا همزمان با بازرسی از دفاتر ایتالیایی فولکس واگن […]

javankhodro
شنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۴

به دنبال اقرار خودروساز آلمانی فولکس واگن در ماه گذشته در خصوص  تقلب در تست آلایندگی خودروهای دیزلی با نصب یک نرم افزار ،موجی از تحقیقات رگولاتوری در کشورهای مختلف جهان علیه این خودروساز به راه افتاد.

به نقل از منابع آگاه، دادستان های شهر ورونای ایتالیا همزمان با بازرسی از دفاتر ایتالیایی فولکس واگن ، دستور بازرسی از دفاتر لامبورگینی در بولونیا را صادر کردند.دادستان کل ورونا اظهار کرد : بازرسی دفاتر دو شرکت بخشی از روال حقوقی مربوط به این تحقیقات است.

لامبورگینی ، در سال 1998 توسط فولکس واگن خریداری شده است.این شرکت ، اعلام کرد بازرسی‌های انجام گرفته تنها به این دلیل بوده که شرکت لامبورگینی تنها مالک گروه فولکس واگن ایتالیا است.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: با مقامات ایتالیایی همکاری نزدیکی دارد اما فولکس واگن حاضر به اظهارنظر نشد.دادستانها مشغول تحقیقات هستند تا دریابند آیا اطلاعات مربوط به آلایندگی در خودروهای فولکس واگن در ایتالیا هم دستکاری شده اند یا خیر.

 مقرهای لامبورگینی ، در محاصره پلیس ایتالیا

مدیر زیرمجموعه ایتالیایی فولکس واگن به نمایندگان پارلمان ایتالیا اعلام کرد طرحهای سرمایه گذاری این شرکت در این کشور شامل رسوایی اخیر نخواهند شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی