پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

BYD_Song_نمایشگاه خودرو تهران

رونمایی از محصولات جدید کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران

کارمانیا در حضور بازدیدکنندگان، خبرنگاران و جمعی از هنرمندان، روز گذشته از دو محصول خود در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد.(گزارش 8) خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده رسمی BYD چین در ایران، روز گذشته از خودروهای F3 جدید و سانگ در نمایشگاه بین المللی خودرو شهر آفتاب تهران رونمایی کرد. “BYD F3” جدید خودرویی است […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

کارمانیا در حضور بازدیدکنندگان، خبرنگاران و جمعی از هنرمندان، روز گذشته از دو محصول خود در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد.(گزارش 8)

خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده رسمی BYD چین در ایران، روز گذشته از خودروهای F3 جدید و سانگ در نمایشگاه بین المللی خودرو شهر آفتاب تهران رونمایی کرد. “BYD F3” جدید خودرویی است سدان که احتمالا در محدوده 60 میلیون تومان قیمت دارد و به صورت مونتاژی در خط تولید این شرکت در نسخه دنده دستی و اتوماتیک شش سرعته DCT تولید می شود.

“BYD سانگ” هم به عنوان یک کراس اوور، با پیشرانه 2 لیتری توربو به حاضرین در نمایشگاه معرفی شد که قرار است به صورت وارداتی به جاده‌های ایران وارد شود. این خودرو با قیمت حدود 120 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

همچنین دو محصول جدید بی وای دی از جمله خودرو S6 و خودرو برقی E6 نیز در غرفه بی وای دی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند.

 همچنین کارمانیا از آغاز فروش ویژه خودروهایBYD S۶ و BYD e۶ با هدایای ویژه نمایشگاه خودرو تهران خبر داد.

در این طرح خودرو S6 با قیمت 987 میلیون ریال و e6 با قیمت روز عرضه خواهند شد. موعد تحویل خودروها اردیبهشت و خرداد 96 بوده و خریداران خودرو S6 برحسب پیش پرداخت انتخابی از سود مشارکت 24 و 22 درصدی بهره مند خواهد شد.

جزییات این طرح به شرح جدول زیر خواهد بود:

شرایط فروش کارمانیا ویژه نمایشگاه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی