پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه خودروسازی بم-نمایشگاه خودرو تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۹)/ زمزمه تنوع محصولات جیلی

گروه خودروسازی بم با ۲ محصول جیلی در نمایشگاه خودرو تبریز حاضر شده است. غرفه این خودروساز کرمانی در ابتدای بزرگ‌ترین سالن نمایشگاه، یعنی سالن امیرکبیر واقع شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو: گروه خودروسازی بم که به عرضه محصولات جیلی در ایران مشغول است، پس از استقبال خریداران از جیلی GC6، […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

گروه خودروسازی بم با ۲ محصول جیلی در نمایشگاه خودرو تبریز حاضر شده است. غرفه این خودروساز کرمانی در ابتدای بزرگ‌ترین سالن نمایشگاه، یعنی سالن امیرکبیر واقع شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

گروه خودروسازی بم که به عرضه محصولات جیلی در ایران مشغول است، پس از استقبال خریداران از جیلی GC6، تصمیم به عرضه یک شاسی بلند از خانواده محصولات جیلی در ایران دارد.

مدت زیادی از آغاز فروش جیلی GC6 در ایران نمی‌گذرد و در همین مدت، استقبال قابل توجهی از یکی از ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک بازار به عمل آمده است. قیمت گذاری مناسب GC6، امکانات قابل قبول نسبت به برچسب قیمت و بهره بردن از گیرباکس اتوماتیک را می‌توان از مهمترین عوال این موفقیت برشمرد.

گروه خودروسازی بم-نمایشگاه خودرو تبریز

همچنین گروه خودروسازی بم برای این سدان کوچک شرایط فروش اقساطی را در نظر گرفته که تا پایان شهریور ماه ادامه دارد. به علاوه، به مناسبت نمایشگاه خودرو تبریز، گروه بم GC6 را به صورت نقدی و با تحویل فوری عرضه می‌کند. تحویل فوری GC6 امکانی است که خودروساز کرمانی برای خریداران تبریزی در نظر گرفته است. GC6 در فروش نقدی با قیمت ۴۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گروه خودروسازی بم-نمایشگاه خودرو تبریز

اما در غرفه گروه خودروسازی بم، یک محصول دیگر جیلی نیز جلب توجه می‌کند. NL3 شاسی بلند جیلی است که پیش از در نمایشگاه خودرو شیراز ۹۴ نیز معرفی شده بود. اما اینبار با توجه به اینکه فاصله کمی تا عرضه رسمی آن باقی مانده، نمایش‌اش حال و هوای متفاوتی دارد.

مسئولان گروه خودروسازی بم به جوان خودرو گفتند: تایم دقیق عرضه رسمی NL3 در بازار مشخص نیست، تلاش ما برای عرضه این خودرو شاسی بلند تا پایان سال ۹۶ است، اما ممکن است این عرضه به سال ۹۷ نیز موکول شود.

این شاسی بلند چینی در ۳ تیپ با پیشرانه‌های ۱.۸ لیتری توربو، ۲ لیتری توربو و ۲.۴ لیتری توربو عرضه می‌شود که نمونه به نمایش درآمده در تبریز، مجهز به پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو است و با عرضه در بازار، می‌تواند حسابی آتش رقابت در بازار شاسی بلندهای چینی را شعله‌ور کند.

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (2)/ ولوو FM در مسیر تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (3)/ نمایشگاهی استراتژیک در نزدیکی نبض ترانزیت

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۴)/ فستیوال تنوع در سبد محصولات آرین موتور

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۵)/ F3 در کانون توجهات غرفه کارمانیا

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۶)/ بسترن B30 مورد توجه تبریزی‌ها

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۷)/ عرض اندام کوراندو جدید در کارزار تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۸)/مهمان ناآرام غرفه نیسان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی