پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رامک خودرو-نمایشگاه تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۷)/ عرض اندام کوراندو جدید در کارزار تبریز

رامک خودرو در راستای تنوع بخشیدن به سبد محصولات‌اش و معرفی خودروهای جدید سانگ یانگ در ایران، علاوه بر گسترش شبکه فروش در کشور، در نمایشگاه‌های مهم خودرویی نیز حضوری پررنگ دارد. نماینده رسمی سانگ یانگ در ایران، با توجه به پتانسیل‌های شهر تبریز، محصولات پرطرفدار خود از جمله کوراندو جدید را به این نمایشگاه […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

رامک خودرو در راستای تنوع بخشیدن به سبد محصولات‌اش و معرفی خودروهای جدید سانگ یانگ در ایران، علاوه بر گسترش شبکه فروش در کشور، در نمایشگاه‌های مهم خودرویی نیز حضوری پررنگ دارد. نماینده رسمی سانگ یانگ در ایران، با توجه به پتانسیل‌های شهر تبریز، محصولات پرطرفدار خود از جمله کوراندو جدید را به این نمایشگاه آورده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

مدت زیادی از معرفی سانگ یانگ کوراندو جدید در ایران نمی‌گذرد. این کراس اوور مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه مشهد نیز به نمایش درآمد و در کانون توجهات قرار گرفت. حالا حضور شاسی بلند جدید رامک در بازار رقابتی و ثروتمند تبریز می‌تواند جذاب باشد.

رامک خودرو-نمایشگاه تبریز

تیوولی نیز به عنوان محبوب‌ترین مدل سانگ یانگ در بازار ایران، عضوی جدانشدنی از غرفه رامک خودرو در نمایشگاه‌های خودرویی مختلف است. تیوولی همچنان پرفروش است و محبوبیت آن در تبریز نیز قابل توجه است.

رامک خودرو-نمایشگاه تبریز

رامک خودرو قصد دارد تا با معرفی سانگ یانگ رکستون جدید در نیمه دوم سال ۹۶، اعضای خانواده شاسی بلندهایش را در ایران کامل کند. شاید بپرسید چرا این خودرو در تبریز به نمایش در نیامده؟ مدیران رامک خودرو اعلام کرده‌اند، از آنجایی که این شاسی بلند لوکس باید با تشریفات مخصوص در بازار ایران معرفی شود و با توجه به مطالعاتی که برای بحث معرفی اصولی این محصول در بازار ایران در حال انجام است، علی رغم اینکه علاقه مند بودیم این خودرو در شهر خاصی مثل تبریز به نمایش دربیاید، اما برای عرضه آن عجله نکرده‌ایم.

رامک خودرو-نمایشگاه تبریز

علاوه بر گسترش شبکه فروش، رامک خودرو مانور قابل توجهی در بحث خدمات پس از فروش نیز داده است و رتبه آن در رده بندی شرکت های ارزیابی کننده، افزایش چشمگیری داشته است. حضور رامک خودرو در نمایشگاه خودرو تبریز می‌توان خیال خریداران سانگ یانگ در شهرهای کوچک ایران را بابت خدمات پس از فروش و سرویس دهی به خودروها راحت کند.

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (2)/ ولوو FM در مسیر تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (3)/ نمایشگاهی استراتژیک در نزدیکی نبض ترانزیت

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۴)/ فستیوال تنوع در سبد محصولات آرین موتور

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۵)/ F3 در کانون توجهات غرفه کارمانیا

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۶)/ بسترن B30 مورد توجه تبریزی‌ها

روند صعودی پیشرفت رامک خودرو در خدمات پس از فروش

گسترش قلمرو رامک خودرو با افتتاح شوروم یوسف آباد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (5) / رامک خودرو با کوراندو 2017 به مشهد آمد

کوراندو ۲۰۱۷ با دستی پر به میدان آمد+قیمت و تاریخ فروش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی