پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیونت ایسوزو

ایسوزو NMR85E عضو جدید بازار کامیونت ها

گروه بهمن به عنوان شریک قدیمی شرکت ایسوزو ژاپن در ایران شناخته می شود و یکی از شرکت هایی است که همواره سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری سبک کشور را به خود اختصاص داده. از اقدامات گروه بهمن در دوران پسا تحریم در جهت افزایش سهم بازار و توسعه محصولات جدید می توان […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲ آبان ۱۳۹۶

گروه بهمن به عنوان شریک قدیمی شرکت ایسوزو ژاپن در ایران شناخته می شود و یکی از شرکت هایی است که همواره سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری سبک کشور را به خود اختصاص داده. از اقدامات گروه بهمن در دوران پسا تحریم در جهت افزایش سهم بازار و توسعه محصولات جدید می توان به از سر گرفتن مذاکرات با شرکت ایسوزو اشاره کرد. حالا در تازه ترین اقدام، امروز سه شنبه 2 آبان ماه 96، شرکت بهمن دیزل کامیونت 5.2 تن ایسوزو NMR85E را در حضور مسئولان این شرکت، فعالان صنعت خودرو و اصحاب رسانه و در راستای تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

شرکت بهمن دیزل به عنوان بازوی گروه بهمن در بخش خودروهای تجاری سبک و سنگین در سال 1382 کار خود را آغاز کرد. بهمن دیزل به عنوان یکی از مهمترین شرکت های خودروساز در بازار خودروهای تجاری به شمار می رود و از سال 82 تا کنون بیش از 78 هزار دستگاه خودرو تجاری سبک و سنگین را به بازار عرضه کرده است.

ایسوزو ژاپن نیز به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در ساخت خودروهای تجاریف همکاری گسترده ای با گروه بهمن دارد. ایسوزو در بازار 100 کشور جهان حضور دارد و در 40 درصد کشورها توانسته رتبه اول فروش را به خود اختصاص دهد. ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و ایوسزو با همکاری گروه بهمن همواره به عنوان یکی از مهمترین برندهای خودروهای تجاری در بازار ایران شناخته شده. بهمن دیزل در تیر ماه سال جاری با کسب 71 درصد سهم بازار خودروهای تجاری سبک کشور، بیشترین سهم از این بازار بالقوه را به خود اختصاص دهد و در جایگاه نخست قرار گیرد. به لطف روند کاری سریع بهمن دیزل وو مسیر رو به پیشرفت اش،  برای 425+105 نفر نیروی انسانی اشتغال زایی شده که متنوع تر شدن سبد محصولات این شرکت می تواند نقش مهمی در افزایش اشتغال زایی داشته باشد.

کامیونت ایسوزو

از جمله محصولات بهمن دیزل می توان به مینی باس، ون مکسوس V80 ، کامیون FVR و کامیونت های NKR77E, NPR75K و NPR75M اشاره کرد. پس از انعقاد قرارداد برجام، گروه بهمن مذاکرات خودرو با ایسوزو را در راستای افزایش سهم بازار و توسعه محصولات جدید از سر گرفت. در آخرین اقدام، بهمن دیزل جدیدترین محصول خود را به بازار عرضه کرده است.

ایسوزو NMR85E جدیدترین کامیونت گروه بهمن است که امروز در حضور جمعی از فعالان صنعت خودرو و اصحاب رسانه رونمایی شد.  NMR85E کامیونت 5.2 تن است که از پیشرانه 4 سیلندر خطی 2999 سی سی مجهز به توربوشارژر و اینترکولر و با تکنولوژی یورو 4 بهره می برد. این پیشرانه با تراکم 17.5 می تواند در 2800 دور 150 اسب بخار قدرت تولید کند و بیینه گشتاور 375 نیوتن متری اش در دور 1600 تا 2800 در اختیار راننده قرار می گیرد.

ایسوزو NMR85E از سیستم تعلیق فنر تخت چند لایه مجهز به فنر هیدرولیک و سیستم فرمان هیدرولیک بهره می برد و در راستای ایمنی بیشتر به سیستم ترمز ABS با تکنولوزی EBD مجهز شده است. ظرفیت باک این کامیونت به 75 لیتر می رسد و سقف سرعت اش با احتساب وزن بار عدد 125 کیلومتر در ساعت را نشان می دهد.

ایسوزو NMR85E

ایسوزو شرکت ژاپنی است که کیفیت محصولات اش زبان زد است. چندی پیش بود که گردهمایی کامیونت های ایسوزو با میزان پیشمایش یک میلیون کیلومتر برگزار شد. پيمايش يك ميليون كيلومتر در شرايط آب و هوايي مختلف و بدون تعمير اساسي فني خودرو عدد بسيار خاصي است که تنها با كيفيت ساخت و البته نگهداري صحيح حاصل مي شود. در حال حاضر شرکت‌هایی هستند که تعداد بالاتر از 1500 دستگاه ایسوزو از بهمن دیزل خریداری کرده اند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی