پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سودآوری فراری در هر سال (1)

فراری از فروش هر ماشین چقدر سود می برد؟/ نتیجه جالب تحقیقات پروفسور آلمانی

برای خیلی از افرادی که توانایی خرید یک نمونه از کمپانی فراری را ندارند, حتی دیدن این خودرو در خیابان هم جذاب است. نمونه هایی اکثرا با موتور های 12 سیلندر و صدایی هیجان انگیز. اما برای ثروتمندان داستان جور دیگریست. خودرو های فراری در میان افراد ثروتمند جهان بسیار محبوب است و فروش بالایی […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

برای خیلی از افرادی که توانایی خرید یک نمونه از کمپانی فراری را ندارند, حتی دیدن این خودرو در خیابان هم جذاب است. نمونه هایی اکثرا با موتور های 12 سیلندر و صدایی هیجان انگیز. اما برای ثروتمندان داستان جور دیگریست. خودرو های فراری در میان افراد ثروتمند جهان بسیار محبوب است و فروش بالایی دارد. اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کمپانی فراری از فروش هر خودرو چقدر سود می برد؟

سودآوری فراری در هر سال (4)

اخیرا طبق نتایج بدست آمده از آزمایشات پروفسور Ferdinand Dudenhöffer کمپانی فراری از فروش هر سوپر اسپرت با قیمتی بالای 280 هزار یورو, مبلغ 69 هزار یورو  یا به عبارتی 80 هزار دلار سود می برد. اگر این عدد را با سایر کمپانی ها مقایسه کنیم به یک نتیجه بسیار جالب می رسیم. کمپانی پورشه از فروش هر نمونه تقریبا 17 هزار یورو سود می کند. این در حالی است که میزان سود کمپانی های ب ام و, بنز و آئودی نصف این میزان است. میزان سود کمپانی های لند روور و جگوار از این هم کمتر است و به میزان 800 یورو می رسد. اما عجیب تر از این میزان سود کمپانی تسلا است.

سودآوری فراری در هر سال (2)

جالب است بدانید کمپانی تسلا نه تنها سود از فروش محصولاتش سود نمی برد بلکه میزان 11 هزار دلار هم ضرر می کند!. بله درست شنیدید, 11 هزار دلار ضرر. عجیب تر از همه این ها کمپانی بنتلی است. این کمپانی برای ساخت هر نمونه مبلغ 17 هزار دلار از جیب پرداخت می کند. به همین دلیل کمپانی بنتلی اخیرا به دنبال سرمایه گزاری گسترده برای تکنولوژی های جدید همانند خودرو های الکتریکی رفته است.

سودآوری فراری در هر سال (3)

علت محبوب شدن و رواج یافتن خودرو های الکتریکی هم تا حدود زیادی کم هزینه بودن آنهاست. بدین ترتیب کمپانی فراری علاوه بر قدرتمند بودن در ساخت خودرو های سوپر اسپرت در فروش خودروهایش هم بسیار قدرتمند است. و بدین ترتیب کمپانی فراری به عنوان سودآورترین کمپانی خودروسازی جهان معرفی می شود. 80 هزار دلاری که حتی از مبلغ سود آمریکایی ها در سال هم بیشتر است.

سودآوری فراری در هر سال (8)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

برچسب‌ها :

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی