پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیرگاه تخصصی بهنام

خانه امن ب ام و و خودروهای آلمانی! / آشنایی با خدمات تعمیرگاه تخصصی آلمانی بهنام

اگر ب ام و سوار با سابقه ای هستید، حتما اسم بهنام محمدی به گوشتان خورده است. اگر هم به تازگی سراغ خودروهای آلمانی رفته اید و مهمترین دغدغه تان بحث تعمیر و نگهداری این خودروها و مشکلات عمده در تشخیص ایرادات این خودروهاست، بهتر است با تعمیرگاه تخصصی بهنام آشنا شوید تا خیالتان همه […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

اگر ب ام و سوار با سابقه ای هستید، حتما اسم بهنام محمدی به گوشتان خورده است. اگر هم به تازگی سراغ خودروهای آلمانی رفته اید و مهمترین دغدغه تان بحث تعمیر و نگهداری این خودروها و مشکلات عمده در تشخیص ایرادات این خودروهاست، بهتر است با تعمیرگاه تخصصی بهنام آشنا شوید تا خیالتان همه جوره راحت شود.

گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

اگر آلمانی سوار با سابقه ای هستید، حتما اسم بهنام محمدی به گشوتان خوده است. اگر هم به تازگی سراغ خودروهای آلمانی رفته اید و مهمترین دغدغه تان بحث تعمیر و نگهداری این خودروها و مشکلات عمده در تشخیص ایرادات این خودروهاست، بهتر است با تعمیرگاه تخصصی ب ام و بهنام آشنا شوید تا خیالتان همه جوره راحت شود. بهنام محمدی با سابقه 22 ساله در تعمیر تخصصی و سرویس خودروهای آلمانی به خصوص ب ام و، سالهاست یک مرکز تخصصی در مجموعه پمپ بنزین اتوبان یادگار امام تهران دایر کرده که به نوعی می توان آن را خانه امن خودروهای آلمانی، علی الخصوص ب ام و ها برشمرد. اگر میخواهید یک راهنمای متخصص برای نگهداری از ب ام و تان داشته باشید، از نظر مادی سرتان در تعمیر خودرو کلاه نرود و خیالتان راحت باشد که بعد از سپردن خودروی آلمانی تان به تعمیرگاه، اثری از هیچ ایرادی باقی نمی ماند، نام این تعمیرگاه ب ام و در تهران را در ذهنتان ثبت کنید. تعمیرگاه ب ام و بهنام محمدی .

تعمیرگاه بنز بهنام محمدی (6)


چند قلق برای تعمیر بی ام و که احتمالا نمی دانید! / چگونه با خودروی آلمانی رفتار کنیم؟


 

تامین قطعات اوریجینال ب ام و و خودروهای آلمانی

معمولا حین معرفی یک مجموعه تعمیرگاهی یا خدماتی خودرو، تامین قطعات و تشخیص قطعات اصل از تقلبی مهمترین موضوعیست که ذهن دنبال کنندگان را درگیر می کند. در سال های اخیر اتفاقاتی مثل تحریم و افزایش قیمت ارز حسابی گریبان بازار خودرو و بازار لوازم یدکی را گرفته است. بهنام محمدی که همیشه در تامین قطعات یدکی ب ام و و خودروهای آلمانی پیشگام بوده، در گفت و گویمان به سخت شدن تامین قطعات به دلیل وضعیت فعلی اشاره می کند و می گوید قطعات یدکی بی ام و و خودروهای آلمانی مثل قدیم راحت تهیه نمی شوند. تعمیر ب ام و هم که تخصص خاص خود را می خواهد.


آدرس: تهران – بزرگراه یادگار امام شمال – داخل مجموعه پمپ بنزین یادگار امام

تلفن:    22366256      –   09121334383  


 

 

بهنام محمدی بیشتر قطعات یدکی را از دبی وارد می کند. با وی بحث قطعات متفرقه و اصلی را مطرح کردیم، محمدی در جواب می گوید: انتخاب قطعه اصل یا متفرقه به نظر مشتری بستگی دارد. اصولا اکثر مشتری ها ما قطعات اصلی را برای خودروشان سفارش می دهند و ما نیز این قطعات را تامین می کنیم. البته هستند مشتریانی که انتخابشان قطعات متفرقه ب ام و با قیمت پایین تر است و می توانیم این نوع قطعات را نیز با تضمین خودشان تامین کرده و روی خودرو نصب کنیم.

 

بازار داغ فیس لیفت خودرو

در این چند سالی که واردات خودرو به کشور ممنوع بوده و خبری از خودروهای جدید خارجی در ایران نیست، بسیاری از مالکین خودروهای وارداتی قدیمی برای ایجاد تنوع و به روز کردن ظاهر خودروشان، تصمیم به ایجاد تغییراتی در خودرو می گیرند. از این جهت فیس لیفت خودروهای قدیمی و نزدیک کردن چهره شان به مدل جدید این روزها حسابی مد شده و زیاد انجام می شود. با توجه به کنجکاوی مشتریان، از بهنام محمدی پرسیدیم که آیا در این مجموعه کار فیس لیفت ب ام و و خودروهای آلمانی انجام می شود یا خیر؟

تعمیرگاه تخصصی بهنام

بهنام محمدی در پاسخ به عقد قرارداد میان متقضای فیس لیفت خودرو و این مجموعه اشاره کرد. به این صورت که پس از پرداخت هزینه لوازم، قطعات مورد نیاز مثل سپرهای جدید، چراغ های جدید و … برای فیس لیفت تامین شده و در این مجموعه به صورت حرفه ای و کاملا اصولی روی خودرو نصب می شوند.

تعمیرگاه تخصصی بهنام

پیشرفت های چشمگیر تعمیرگاه تخصصی بهنام در صافکاری و نقاشی

در حال حاضر ارائه خدمات متنوع در یک مرکز خودرویی، برگ برنده ای مهم نسبت به سایر رقبا به شمار می رود. مثلا در حالتی که خودروی شما هم نیاز به تعمیر بخش فنی و هم صافکاری بدنه دارد، برای آسایش بیشتر ترجیح می دهید کلیه این خدمات در یک تعمیرگاه انجام شود. در این صورت در هزینه و وقت تان نیز صرفه جویی می شود.

تعمیرگاه تخصصی بهنام

تعمیرگاه تخصصی بهنام جهت فراهم کردن آسایش و جلب رضایت مشتریان خود، علاوه بر خدمات تخصصی فنی ب ام و و خودروهای آلمانی، خدمات حرفه ای صافکاری و نقاشی با آخرین متد و تجهیزات مدرن نظیر صافکاری PDR را نیز ارائه می کند. تعمیرگاه بهنام در بخش صافکاری و نقاشی خودرو نسبت به سال های گذشته فعالیت خود بسیار پیشرفته داشته و در حال حاضر صافکاری و نقاشی نیز همچون خدمات فنی با بهترین کیفیت انجام می شوند.


آدرس: تهران – بزرگراه یادگار امام شمال – داخل مجموعه پمپ بنزین یادگار امام

تلفن:    22366256      –   09121334383   


تعمیرگاه تخصصی بهنام

آشنایی با فعال سازی آپشن های ب ام و

تا اینجا بیشتر در مورد خدمات کلی که در فهرست درخواست اکثر مشتریان به چشم می خورند صحبت کردیم. اما از آنجایی که در مورد یک تعمیرگاه تخصصی و حرفه ای صحبت می کنیم، بیایید وارد بحث خدمات تخصصی و خاصی شویم که شاید نظیرش را در کمتر تعمیرگاهی پیدا کنیم. یکی از مهمترین موارد در تعمیر محصولات ب ام و و خودروهای المانی، بحث دیاگ ها یا عیب یاب های تخصصی است. تخصصی بودن دیاگ به عیب یابی آسان، کاهش هزینه و زمان تعمیر کمک شایانی می کند. در تعمیرگاه بهنام از دیاگ های اوریجینال ب ام و و مرسدس بنز استفاده می شود. این دیاگ ها معمولا به صورت آنلاین کار می کنند، اما برای کدینگ و پروگرم بعضی قطعات مثل کامپیوتر خودرو و گیربکس، امکان خرید آنلاین کدها و نصب آن ها برای خودرو در این مجموعه فراهم است و تکنسین های تعمیرگاه بهنام این کار را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهند.

تعمیرگاه تخصصی بهنام

بحث مهم دیگر اما فعال سازی بعضی آپشن های غیر فعال در خودروهای ب ام و است. با توجه به منطقه جغرافیایی و نوع سفارش گذاری، آپشن های غیر فعال مثل رادار هفتم ب ام و X4، سیستم ارتباط و سرگرمی اپل کارپلی، بعضی رادارها مثل رادار تایلو خوان و منوهای جدید ب ام و در بیشتر ب ام و ها و خودروهای آلمانی به چشم می خورد.

تعمیرگاه تخصصی بهنام

فعال کردن آپشن های ب ام و کار هر تعمیرکار یا تکنسینی نبوده و نیاز به تجهیزات مخصوصی دارد و در صورتی که به صورت غیر اصولی اقدام به فعال سازی این آپشن ها شود، ایرادهای برنامه ای و الکترونیکی مختلفی به بار می آید. بهنام محمدی اما کار فعال سازی آپشن های ب ام و را به صورت کاملا حرفه ای و اصولی با تجهیزات پیشرفته و مورد تایید ب ام و انجام می دهد. فرایند فعال سازی آپشن ها به صورت آنلاین انجام شده و این پروسه حدود یک صبح تا شب طول می کشد.

تعمیرگاه تخصصی بهنام

از دستکاری در سیستم اگزوز بپرهیزید

بیشتر افرادی که سراغ خودروهای اسپرت ب ام و می آیند، اغلب ماشین باز و دنبال هیجان رانندگی هستند. یکی از قطعاتی که نقش مهمی در ایجاد حال و هوای اسپرت رانندگی دارد، سیستم اگزوز است و بیشتر ماشین بازها با دستکاری سیستم اگزوز به دنبال شنیدن صدای جذابی از خودروشان هستند. با توجه با قانون ممنوعیت واردات خودروهای با حجم موتور بالای 2500 سی سی، ب ام و های مدل 2013 به بعد موجود در بازار ایران همگی از پیشرانه های 4 سیلندر و کوچک بهره می برند و اغلب صدای جذابی ندارند. همین اتفاق باعث شده تا بیشتر مالکین ب ام و برای نصب سیستم اگزوز اسپرت با صدای بیشتر اشتیاق داشته باشند. اما نصب اگزوزهای متفرقه باعث آسیب به دیگر قسمت های خودرو نیز می شود.

تعمیرگاه تخصصی بهنام

بهنام محمدی در این مورد می گوید: اگر مشتری تقاضای نصب سیستم اگزوز اوریجینال ب ام و یا برندهای مورد تایید این کمپانی را داشته باشد، اقدام به سفارش گذاری، تامین و نصب این قطعه می کنیم. اما اگزوزهای متفرقه نه مورد تایید ماست و نه اقدام به نصب آن ها روی خودروهای ب ام و می کنیم. اگزوزهای چینی و تایوانی 100 درصد مورد تایید ب ام و نیستند و در خرابی یا زود خراب شدن موتور نیز موثرند. برای جلوگیری از این خرابی ها، بهتر است مالکان ب ام و اگزوزهای اوریجینال که توسط خود ب ام و در بازار عرضه می شود و یکسری استانداردها و تاییدیه هایی از این کمپانی دارد را انتخاب کنند.

تعمیرگاه تخصصی بهنام

نکاتی که در نگهداری از گیربکس ب ام و نادیده گرفته می شود

از آنجایی که بسیاری از ب ام و سوارها در خصوص روغن گیربکس سوال دارند و تعمیرگاه های مختلف نیز نظرات متفاوتی در مورد زمان مناسب برای تعویض روغن گیربکس می دهند، این بحث تخصصی را با بهنام محمدی مطرح کردیم. این تکنسین ماهر و با سابقه ب ام و در این مورد می گوید: اولین تعویض روغن گیربکس، یعنی تعویض روغن فابریک کارخانه، طبق نظر ب ام و باید بعد از 100 هزار کیلومتر کارکرد صورت گیرد.


چند قلق برای تعمیر بی ام و که احتمالا نمی دانید! / چگونه با خودروی آلمانی رفتار کنیم؟


تعمیرگاه تخصصی بهنام

همزمان با تعویض روغن گیربکس، فیلتر گیربکس و خنک کن گیربکس نیز باید تعویض شوند. اما مشکل اینجاست که این قطعات برای کاهش هزینه ها به ندرت در ایران تعویض می شوند و تعویض نشدن این قطعات همزمان با تعویض روغن گیربکس، زمینه ساز مشکلات فنی می شود.

تعمیرگاه تخصصی بهنام

همچنین موعد تعویض های اول به بعد دیگر روی کارکرد 100 هزار کیلومتر نیست و روغن گیرباکس بعد از بار اول، باید روی 60 هزار کیلومتر تعویض شود. با توجه به اینکه کلان شهرهای ایران همچون تهران اکثرا دارای ترافیک هستند و این خودروها در این ترافیک رانده می شوند، بهتر است تعویض روغن گیرباکس حتی زودتر از این موعد در نظر گرفته شده نیز انجام شود. چرا که در مسیرهای پرترافیک گیربکس فعالیت می کند و روغن گیربکس داخل سیستم می چرخد، اما خودرو کیلومتر نمی اندازد.

تعمیرگاه تخصصی بهنام

منشاء اصلی ایرادهای رایج خودروهای ب ام و

اما یکی از سوال هایی که در مورد نگهداری از خودروهای ب ام و مطرح می شود این است که عمده مشکل این خودروها چیست و مالکان ب ام و بیشتر با چه مشکلات فنی دست و پنجه نرم می کنند؟ بهنام محمدی کم کردن کارکرد خودروهای ب ام و را سر منشاء بسیاری از مشکلات فنی می داند. این کار علاوه بر غیر قانونی و غیر اخلاقی بودن، باعث بهم ریختن زمان سرویس های دوره ای نیز می شود و همین اتفاق باعث خرابی بیشتر خودرو می شود. مشکلات برقی ب ام و هم از همینجاها شروع می شود.

تعمیرگاه تخصصی بهنام

در بعضی موارد کم کردن کیلومتر خودرو را می توان تشخیص داد. اما در حال حاضر این کار با دستگاه های پیشرفته ای انجام می شود. در صورتی که کیلومتر خودرو با این دستگاه ها کم شود، پی بردن به آن بسیار بعید بوده و باید به تجربیات گذشته و مشهاده قطعات مصرفی و مطابقت آن ها با میزان کیلومتر بسنده کرد. پس به این نتیجه می رسیم که ادعای کارشناسانی که می گویند 100 درصد کم کردن کیلومتر خودرو را تشخیص می دهند، کاملا کذب است.

تعمیرگاه تخصصی بهنام

آدرس: تهران – بزرگراه یادگار امام شمال – داخل مجموعه پمپ بنزین یادگار امام

تلفن:    22366256      –   09121334383   

تعمیرگاه تخصصی بهنام

حواستان به کاتالیزور باشد

در پایان این گفت و گو و برای جمع بندی بحث، از بهنام محمدی به عنوان موسس تعمیرگاه تخصصی بهنام درخواست کردیم یک مورد فنی در مورد خودروهای ب ام و را که روی آن تاکید دارد بیان کند. یکی از دغدغه های مهم این تکنسین متخصص ب ام و و خودروهای آلمانی، بحث کاتالیزور و زمان مناسب تعویض آن است. طبق اعلام ب ام و، در صورت استفاده از بنزین یورو 5، کاتالیزور باید هر 100 هزار کیلومتر تعویض شود. از آنجایی که خبری از عرضه بنزین یورو 5 در کشور نیست، پیشنهاد می شود کاتالیزور خودروهای ب ام و زودتر از زمان مقرر شده تعویض شود.

عدم تعویض به موقع کاتالیزور باعث خرابی موتور و حتی گیربکس می شود. شاید این سوال برای بعضی مخاطبان مطرح شود که کاتالیزور چه ارتباطی به گیربکس دارد؟! وقتی کاتالیزور کهنه و کیپ می شود، تخلیه هوا با مشکل مواجه شده و خروجی هوا کم می شود. این اتفاق باعث فشار بیشتری به گیربکس می شود. همچنین کسانی که اگزوز خودروهای ب ام و را دستکاری می کنند و تغییری در کاتالیزور ایجاد می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که با این کار خودرو را از حالت استاندارد خارج کرده اند که نتیجه آن بالا رفتن مصرف سوخت و کاهش عمر قطعات فنی است.


آدرس: تهران – بزرگراه یادگار امام شمال – داخل مجموعه پمپ بنزین یادگار امام

تلفن:    22366256      –   09121334383   


تعمیرگاه تخصصی بهنام

نکاتی که فقط بنز سواران باید توجه کنند! تعمیرگاه تخصصی بنز بهنام

اگر خودروی آلمانی دارید مراقب جیبتان باشید! / تعمیرگاه تخصصی ب ام و بهنام

پورشه را در ایران چگونه نگهداری کنیم؟ تعمیرگاه پورشه بهنام

چند قلق برای تعمیر بی ام و که احتمالا نمی دانید! / چگونه با خودروی آلمانی رفتار کنیم؟

برچسب‌ها : ارور بی ام وایرادهای فنی ب ام وب ام وبنزبهنام محمدیبی ام دبلیوبی ام وتامین قطعات ب ام وتعمیر ب ام وتعمیر ب ام و غرب تهرانتعمیر بنزتعمیر خودروهای آلمانیتعمیر مرسدس بنزتعمیر پورشهتعمیر گیربکس ب ام وتعمیرگاه ب ام وتعمیرگاه بنزتعمیرگاه بهنامتعمیرگاه بهنام محمدیتعمیرگاه بی ام و غرب تهرانتعمیرگاه تخصصی بهنامتعمیرگاه خودروهای آلمانیتعمیرگاه مرسدس بنزتعمیرگاه پورشهتعویض کاتالیزور ب ام وتیونینگ ب ام وتیونینگ خودروتیونینگ خودروهای آلمانیخدمات تخصصی خودروهای آلمانیخدمات پس از فروش ب ام ودستکاری در سیستم اگزوزسرویس دوره ای ب ام وسیستم اگزوز ب ام وصافکاری pdrصافکاری ب ام وصافکاری خودروصافکاری مدرنصافکاری و نقاشی ب ام وصافکاری و نقاشی خودروصافکاری و نقاشی خودروهای آلمانیصافکاری پیشرفتهفعال سازی آپشن ب ام وفعال سازی آپشن بنزفعال سازی آپشن های ب ام وفعال سازی آپشن های خودروهای آلمانیپفیس لیفت ب ام و در ایرانفیس لیفت خودروفیس لیفت خودروهای آلمانیقطعات اوریجینال ب ام وقطعات اوریجینال بنزقطعات اوریجینال مرسدس بنزقطعات اوریجینال پورشهقطعات ب ام وقطعات بنزقطعات مرسدس بنزقطعات پورشهقیمت سپر ب ام وقیمت چراغ ب ام وقیمت چراغ ب ام و سری 3قیمت چراغ ب ام و سری 5قیمت چراغ ب ام و سری 7محصولات ب ام ومخارج نگهداری ب ام ومرسدس بنزنکات نگهداری از خودروهای آلمانیهزینه تعمیرات ب ام وهزینه تعمیرات خودروهای آلمانیپرشیا خودروپورشهکاتالیزورکاتالیزور ب ام وگیربکس ب ام و

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی