پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیر بنز بهنام محمدی

نکاتی که فقط بنز سواران باید توجه کنند! تعمیرگاه تخصصی بنز بهنام

اگرچه بنز سواری لذت و استایل خاص خودش را دارد ولی اگر به نکات نگهداری بنز به طور خاص توجه نشود امکان دارد شما را با ارورهای متعدد کلافه کند. به همین دلیل در تعمیرگاه تخصصی بنز بهنام محمدی، پای صحبت با متخصص سرویس و تعمیرات مرسدس بنز نشستیم تا چند نکته را بیان کنیم. […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

اگرچه بنز سواری لذت و استایل خاص خودش را دارد ولی اگر به نکات نگهداری بنز به طور خاص توجه نشود امکان دارد شما را با ارورهای متعدد کلافه کند. به همین دلیل در تعمیرگاه تخصصی بنز بهنام محمدی، پای صحبت با متخصص سرویس و تعمیرات مرسدس بنز نشستیم تا چند نکته را بیان کنیم.

 

بنز سواری در ایران چه نکات ظریفی دارد؟

یکی از عمده مشکلات خودرو محبوب مرسدس بنز در ایران مشکل کیفیت سوخت است که گاها باعث روشن شدن چراغ چک و بد کارکردن موتور در دورهای پایین و میانی می شود. لازم به تذکر است که حتی با مصرف بنزین های سوپرهم امکان بروز این مشکلات و نمایش ارور وجود دارد.

راه حل آن چیست؟

استفاده از مکمل های توصیه شده یکی از راه حلهای این معضل است درغیر این صورت باید به تعمیرگاه مراجعه شود.

سرویس غیرحرفه ای و کیفیت بد بعضی از روغن های تقلبی نیز یکی دیگر از مشکلات است که عمدتا به بخش vvt (بخش زمان بندی متغیر سوپاپ ها) و سوپرشارژر(کمپرسور) صدمه وارد می کند. این مورد اگر مورد توجه قرار نگیرد باعث خسارت زدن به قطعات اصلی موتور می شود. مطمئن باشید اگر تعمیر موتور و یا سرویس به درستی انجام نشود هزینه ای چندین برابر اجرت یک فرد متخصص را صرف تعمیر مجدد و خرید قطعات خواهید کرد.

تعمیر بنز| تعمیرگاه بنز بهنام

نکته کلیدی درباره شست و شوی موتور بنز

شستشوی بد وغیراصولی موتورنیز در مواردی باعث صدمه به بخش برق والکترونیک موتور شده که از بین رفتن جعبه تقسیم برق داخل موتور یکی از این موارد است. حتما توجه کنید که شستشوی موتور باید طبق موازین ایمنی و استفاده از مواد مخصوص موتور شوی باشد. برخی از این مواد در بازار کیفیت لازم را ندارند و بعد از اتمام کار اندکی چسبندگی در سطوح داخلی ایجاد می کنند که مخرب است،برای همین تهیه از فروشنده مطمئن ملاک است.

توصیه ما این است که جهت اطلاعات بیشتر درباره این مسائل با یکی از متخصصین این خودروها مشورت کنید .

کم کردن کیلومتر را کشف می کنیم!

جالب اینجاست که کمتر خودروی لوکسی در ایران پیدا می شود که کیلومتر کم نکرده باشد! و متاسفانه کم کردن کیلومتر بنز هم اتفاق نادری نیست.

این کارنوعی کلاهبرداری مدرن است، چراکه بعضا دیده شده نه تنها به بخش نرم افزاری خودرو صدمه وارد شده بلکه خودرو به دلیل داشتن کیلومتر مجازی، سالهاست که بخشی ازسرویس های اساسی خود راه انجام نداده است. تعویض فیلترسوخت، تعویض روغن ترمز، تعویض فیلترهای کابین، تعویض مبدلهای کاتالیزوری اگزوزو تعویض تایرها بخشی از این سرویس های هستند.

می بینید که اکثراین سرویسها با سلامتی وجان مالک بازی کرده  و بعدا عمرمفید خودرو وقطعات اصلی آن را کم می کند. باید ذکر شود که هیچ برنامه جامع کم کردن کیلومتری وجود ندارد وهمگی قابل کشف است. کشف این مورد را به ما بسپارید!

ما در مرکز خدمات تخصصی بهنام آمادگی ارائه مشاوره تخصصی به شما بنز سواران عزیز هستیم.


کلیه خدمات تخصصی مرسدس بنز با جدید ترین دستگاه ها، زیر نظر کارشناسان مجرب در “مرکز خدمات تخصصی بهنام “

آدرس: تهران – بزرگراه یادگار امام شمال – داخل مجموعه پمپ بنزین یادگار امام

تلفن:    22366256      –   09121334383


   


تلفن:    22366256      –   09121334383


چند قلق برای تعمیر بی ام و که احتمالا نمی دانید! / چگونه با خودروی آلمانی رفتار کنیم؟

خانه امن ب ام و و خودروهای آلمانی / آشنایی با خدمات تعمیرگاه تخصصی بهنام

لینک ب ام و :

اگر خودروی آلمانی دارید مراقب جیبتان باشید!

لینک پورشه :

پورشه را در ایران چگونه نگهداری کنیم؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی