پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو تهران-کرج

مترو هشتگرد تا پایان سال افتتاح می شود

مترو هشتگرد که برای تکمیل به حدود ۶۰ میلیارد تومان منابع دولتی نیاز دارد و سازمان برنامه و بودجه قول تامین آن را داده، بنا به گفته مسئول اصلی اجرای پروژه تا پایان امسال بر روی ریل قرار می‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با ابراز […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۷

مترو هشتگرد که برای تکمیل به حدود ۶۰ میلیارد تومان منابع دولتی نیاز دارد و سازمان برنامه و بودجه قول تامین آن را داده، بنا به گفته مسئول اصلی اجرای پروژه تا پایان امسال بر روی ریل قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با ابراز خرسندی از پیشرفت خوب پروژه در ماه‌های گذشته، اظهار داشت: با توجه حجم مسافر و ترافیک جاده‌ای تسریع در بهره برداری از قطار برقی شهر جدید از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.

عبداللهی با اشاره به اینکه سیستم برق‌رسانی و تجهیز پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: کار ابنیه و روسازی پروژه به اتمام رسیده و پروژه در مرحله اجرای برق بالا سری و خرید تجهیزات با پیشرفت 30 درصدی است.

وی گفت: این پروژه با توجه به حجم ترافیکی که به خود اختصاص می‌دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است و قرارگاه خاتم‌الانبیا نیز تلاش می‌کند که این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برساند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه تلاش بر این است به انتظار چندین ساله مردم منطقه پایان داده شود، گفت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این پروژه در پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

بنابراین گزارش عملیات ساخت مترو هشتگرد از حدود هفت سال قبل آغاز شده و گفته می‌شود هم‌اکنون از 80 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

دولت یارانه ای برای بلیت مترو پرداخت نکرده است

افتتاح فاز یک خط 6 مترو تهران تا دو هفته آینده

افتتاح 10 کیلومتر از خط 6 مترو تا آبان ماه سال جاری

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه: خط 6 مترو شهریور امسال به بهره برداری می رسد

بلیت قطار حومه با کارت‌بلیت‌های مترو یکسان‌سازی می‌شود

افتتاح خط 7 مترو تهران با حضور شهردار و استاندار تهران

مترو پرند فعال سازی می شود / مروری بر روند پیشرفت مترو شهرهای حومه تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی