پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مشتری مداری به سبک تویوتا (4)

مشتری مداری به سبک تویوتا / با افتخار وانت شما با نمونه جدید تعویض خواهد شد!

همانطور که در اخبار این روزها شنیده اید، ایالت کالیفرنیا آمریکا با آتش سوزی گسترده ای مواجه شده است. آتش از ارتفاعات آغاز شده و متاسفانه با پیش روی، جان 40 تن را گرفته و بسیاری از خانه ها را نابود کرده است. اما در این میان، رشادت یک پرستار بخش ICU به نام الین […]

ارشیا
پنجشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۷

همانطور که در اخبار این روزها شنیده اید، ایالت کالیفرنیا آمریکا با آتش سوزی گسترده ای مواجه شده است. آتش از ارتفاعات آغاز شده و متاسفانه با پیش روی، جان 40 تن را گرفته و بسیاری از خانه ها را نابود کرده است. اما در این میان، رشادت یک پرستار بخش ICU به نام الین پیِرس و مشتری مداری کمپانی تویوتا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

او که صاحب یک دستگاه تویوتا تاندرا است، با بالا گرفتن و پیش روی آتش، از خودرویش برای جابجایی بیماران گرفتار شده در بیمارستان استفاده کرده است. جک نیکاس از روزنامه نیویورک تایمز که در جریان این اتفاقات بوده است، می گوید پیِرس با باز شدن جاده توسط بولدوزر توانسته با خودروی تاندار خود تعدادی از افراد داخل بیمارستان را نجات دهد.

مشتری مداری به سبک تویوتا (1)

چندی بعد نیروهای پلیس و آتش نشانی در صحنه حاضر شدند و تمامی افراد داخل ساختمان را به باند فرود هلی کوپتر فرستادند. در نتیجه تمام افراد سالم و سلامت از مخل حادثه دور شدند. اما داستان از آنجایی جالب می شود که الین پیِرس عکسی از تویوتا تاندرا آتش گرفته خود در اینستاگرام منتشر می کند و داستان را شرح می دهد. چندی بعد صفحه رسمی تویوتا آمریکا که از داستان خبردار شده بود با کانت گذاشت در پست وی اعلام کرد که خودروی او را با نمونه جدیدی تعویض خواهد کرد.

مشتری مداری به سبک تویوتا (2)

این متن بدین شرح بود:(( ما از اینکه شما جان خود و تویوتا تاندرایتان را برای نجات مردم به خطر انداخته اید متحیر شدیم. نگران وانتتان نباشید، ما با افتخار یک نمونه جدید را به شما تحویل خواهیم داد.))

مشتری مداری به سبک تویوتا (3)

نه تنها در این داستان شجاعت پرستار بیمارستان بسیار قابل تحسین بود، بلکه حرکت بسیار زیبا و تحسین بر انگیز کمپانی تویوتا هم در نوع خود بی نظیر بود. کمپانی تویوتا و کلا فرهنگ ژاپنی، بارها و بارها اثبات کرده اند که مشتری مداری برای آنها حرف اول را می زند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ورود یک گاو به نمایندگی مزدا موجب خسارت چند هزار دلاری شد!

نجات معجره آسا / پیرمرد 75 ساله به مدت 14 ساعت در کادیلاک خود محبوس شد!

تویوتا کرولا سدان 2020 در نمایشگاه گوانگجو معرفی خواهد شد

جانی دوباره برای تویوتا FJ40 / معرفی جدیدترین اثر هنری FJ Company

تویوتا دپارتمانی مجزا برای ساخت خودروهای الکتریکی تاسیس می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی