پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا FJ40 (2)

جانی دوباره برای تویوتا FJ40 / معرفی جدیدترین اثر هنری FJ Company

تیونر FJ Company در بازسازی و تقویت انواع و اقسام مدل های تویوتا لندکروز و FJ تبحر خاصی دارد. اگر به دنبال هیجان هستید و یک لندکروز مدل بالا شما را ارضا نمی کند نگران نباشید. جدیدترین شاهکار FJ Company همه چشم ها را به خود خیره می کند و به لطف پکیج جدید تیونر، […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

تیونر FJ Company در بازسازی و تقویت انواع و اقسام مدل های تویوتا لندکروز و FJ تبحر خاصی دارد. اگر به دنبال هیجان هستید و یک لندکروز مدل بالا شما را ارضا نمی کند نگران نباشید. جدیدترین شاهکار FJ Company همه چشم ها را به خود خیره می کند و به لطف پکیج جدید تیونر، بسیاری از شاسی بلندهای مدرن را حریف است.

تویوتا FJ40 (1)

تیونر FJ Company بصورت اختصاصی برای مشتریان نمونه های مختلفی از لندکروز و FJ را بازسازی و تقویت می کند. خودروی آبی رنگی که مشاهده می کنید بر اساس سفارش یک مشتری در شهر کانزاس ساخته شده است. این خودرو در ابتدا یک تویوتا FJ مدل 1982 با رنگ بژ و سفید بوده. عکس های قبل از بازسازی نشان می دهد که این خودرو در شرایط مطلوبی قرار داشته است.

تویوتا FJ40 (9)

اما متخصصین FJ Company جان تازه ای به این خودرو بخشیده اند و تمامی بخش های بدنه و فنی خودرو را بازسازی و تقویت کرده اند.

تویوتا FJ40 (4)

از تغییرات فنی انجام گرفته در این خودرو می توان به موتور 1FZ انژکتوری تویوتا، گیرباکس 5 دنده دستی، دیسک های ترمز در جلو، زیر بندی Old Man Emu، فرمان هیدرولیک و … اشاره کرد. در فضای کابین از صندلی های نیمکتی 60/40 با روکش خاکستری استفاده شده.

تویوتا FJ40 (13)

سیستم صوتی جدید با ظاهری قدیمی (Retro) و سیستم تهویه هوا از دیگر نکات جالب این خودرو هستند. تیونر FJ Company بصورت اختصاصی برای مشتریان کار می کند اما پکیج اختصاصی آنها کمی گران است. قیمت مدل های پایه از 120 هزار دلار شروع می شود در حالی که قیمت مدل های سیگنچر به بیش از 200 هزار دلار می رسد. قیمت مدل های اسپرت همانند این FJ40 آبی رنگ هم از 150 هزار دلار آغاز می شود که با توجه به تجهیزات سفارشی تا 200 هزار دلار هم می رسد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

هاچ بک محبوب ژاپنی ها معرفی شد / تویوتا کرولا در نمایشگاه پاریس

فراخوانی 2.4 میلیون دستگاه توسط تویوتا / ریپ زدن عامل اصلی فراخوانی

جنگ اقتصادی آمریکا و ترکیه این بار گریبان تویوتا CH-R را خواهد گرفت!

کانسپت تویوتا سوپرا 2.7 میلیون دلاری/ خودرویی که اجازه تردد در شهر را ندارد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی