پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا سوپرا GR (4)

کانسپت تویوتا سوپرا 2.7 میلیون دلاری/ خودرویی که اجازه تردد در شهر را ندارد!

در حال حاضر با قیمت 90 هزار دلار, قادر خواهید بود بالاترین آپشن تویوتا سوپرا یا تویوتا لندکروز را در بازار آمریکا خریداری کنید. با وجود اینکه نمونه جدید تویوتا سوپرا به تازگی معرفی شده است, اما قبل تر نمونه ای کانسپت از سوپرا با نام GR معرفی شد که اکنون لقب گران ترین نمونه […]

ارشیا
سه شنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۷

در حال حاضر با قیمت 90 هزار دلار, قادر خواهید بود بالاترین آپشن تویوتا سوپرا یا تویوتا لندکروز را در بازار آمریکا خریداری کنید. با وجود اینکه نمونه جدید تویوتا سوپرا به تازگی معرفی شده است, اما قبل تر نمونه ای کانسپت از سوپرا با نام GR معرفی شد که اکنون لقب گران ترین نمونه از این مدل را به یدک می کشد.

تویوتا سوپرا GR (6)

این کانسپت اولین بار در نمایشگاه ژنو رونمایی شد و اکنون در کشور استرالیا به سر می برد تا جلب توجه بیشتری کند. در کشور استرالیا خودرو های ژاپنی مخصوصا تویوتا سوپرا و نیسان اسکای لاین طرفداران بسیاری دارند. به گفته Brodie Bott یکی از مسئولین کمپانی تویوتا: طرفداران جان سخت بسیاری برای تویوتا سوپرا در استرالیا وجود دارد. این نمونه قیمتی در حدود 2.7 میلیون دلار استرالیا قیمت دارد که این خودرو را به گران ترین تویوتا سوپرا تاریخ تبدیل می کند.

اگر این قیمت را به دلار آمریکا تبدیل کنیم عدد 2 میلیون دلار بدست می آید. اما نکته جالب این است که تویوتا سوپرا GR تنها برای پیست ساخته شده است و اجازه ورود به شهر را ندارد. این در حالی است که راه دیگری هم برای راندن این خودرو وجود دارد. علاقه مندان می توانند با تهیه کنسول PS4 و بازی گرن توریزمو اسپرت از راندن این خودرو لذت ببرند!. عرضه نسل جدید تویوتا سوپرا با کد A90 از ماه های آینده در بازار آمریکا آغاز خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی نسل جدید تویوتا سوپرا در فستیوال سرعت Goodwood

تویوتا 86 TRD با قابلیت فرمان پذیری و ترمز گیری بهتر معرفی شد

تخصیص ارز تنها به ۸۰ دستگاه از ۳۷۸۲ خودرو ثبت سفارش شده ایرتویا

هایپر کار جدید تویوتا / تکنولوژی مسابقه ای در کالبد خودروی شهری

نتایج مسابقه لمانز 2018/ برد تاریخی تویوتا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی