پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

پیشرفت 95 درصدی ایستگاه متروی بسیج

به گفته ی مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) ایستگاه بسیج در خط ۷ مترو، بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و که به زودی به بهره برداری می رسد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به اینکه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) ایستگاه بسیج در خط ۷ مترو، بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و که به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به اینکه با تامین منابع مالی؛ پیشرفت فیزیکی و تجهیزاتی ایستگاه بسیج سرعت گرفته است، بیان کرد: این ایستگاه در تقاطع بزرگراه شهید محلاتی و بسیج واقع شده است که با راه‌اندازی این ایستگاه، شهروندان به ایستگاه‌های اتوبوس BRT پایانه خاوران و علم و صنعت دسترسی خواهند داشت.

وی به قرار گرفتن این ایستگاه در منطقه 14 تهران، اظهار کرد: این ایستگاه دارای دو ورودی است که ورودی جنوبی آن در حال تکمیل شدن است.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به تکمیل و نصب شدن 6 دستگاه پله برقی در این ایستگاه، افزود: بخش تجهیزاتی این ایستگاه شامل دو عدد پست برق، سیگنالینگ (سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سیستم تهویه و مخابرات و کابل کشی نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با اشاره به اینکه ایستگاه بسیج بیش از 12 هزار متر مربع زیر بنا دارد؛ بیان کرد: طول سکوی این ایستگاه 160 متر است و امیدواریم با تسریع در روند ساخت و ساز و تجهیزات؛ ایستگاه بسیج برای خدمت رسانی به شهروندان و تسهیل در تردد و رفت و آمد آنان آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خدمت رسانی مترو در لیالی قدر تا ساعت 5صبح ادامه دارد

افتتاح بخش شرقی خط 7 مترو تا پایان سال

ایستگاه مترو امام حسین در مراحل پایانی ساخت

شکست خوردن طرح ترافیک در تمامی حوزه ها / ورود سه و نیم میلیون خودرو به محدوده طرح ترافیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی