پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترخیص خودرو

ترخیص خودروهای باقی مانده در گمرک در هاله ای از ابهام

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت مجدد برای ترخیص خودرو از گمرکات را تمدید نمی کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا رحمانی وزیر صمت با اشاره به پایان مهلت ترخیص خودروهای دپوشده در گمرک، اظهار کرد: با توجه به اینکه قبلا یک مرتبه این مهلت تمدید شده بود، فعلا دوباره این مهلت […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۳ مرداد ۱۳۹۸

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت مجدد برای ترخیص خودرو از گمرکات را تمدید نمی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا رحمانی وزیر صمت با اشاره به پایان مهلت ترخیص خودروهای دپوشده در گمرک، اظهار کرد: با توجه به اینکه قبلا یک مرتبه این مهلت تمدید شده بود، فعلا دوباره این مهلت را تمدید نمی‌کنیم.

این مقام مسئول درباره وضع خودروهای دپو شده در گمرک‌ها، بنادر و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بیان کرد: برای آزادسازی خودروهای دپو شده در این مناطق موانعی وجود داشت که دولت برای آنها مصوبه‌ای به تصویب رساند و تعدادی از این خودروها ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه همچنان موانعی برای ترخیص خودروهای دپوشده وجود دارد، اشاره کرد: برخی از خودروهای دپوشده دارای ظرفیت موتور بیش از 2500 سی‌سی هستند و برخی دیگر ضوابط فنی ندارند و سازمان ملی استاندارد، آنها را تایید نکرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه از نظر وزارت صمت ترخیص خودروهای دپوشده هیچ مشکلی ندارد و ما به همه اعلام کرده‌ایم که می‌توانند نسبت به ترخیص اقدام کنند، ادامه داد: بخش دیگری از خودروها با موانع قضایی مواجه هستند و از طرف دادگاه‌های مختلف توقیف شده‌اند که این موارد از اختیارات وزارت صمت خارج است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

خودروهای بورگوارد در انتظار ترخیص از گمرک

نگین خودرو خودروهای خریداری شده با ارز دولتی را تحویل مشتریان خواهد داد

تسهیلات جدید گمرک برای ترخیص سریع‌تر کالا‌ها

شروط گمرک برای ترخیص کالاهای ممنوعه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی