پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای بورگوارد در گمرک

خودروهای بورگوارد در انتظار ترخیص از گمرک

خودروهای بورگوارد BX7 و BX5 که به گفته مسئولین شرکت کیان موتور وارنا با اخذ تمام مجوزهای قانونی پیش فروش و به گمرکات کشور وارد شده اند، بیش از ۴ ماه است که در انتظار رفع ممنوعیت واردات خودرو و ترخیص جهت تحویل به خریداران هستند. شرکت کیان موتور وارنا نماینده انحصاری واردات محصولات بوگوارد […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

خودروهای بورگوارد BX7 و BX5 که به گفته مسئولین شرکت کیان موتور وارنا با اخذ تمام مجوزهای قانونی پیش فروش و به گمرکات کشور وارد شده اند، بیش از ۴ ماه است که در انتظار رفع ممنوعیت واردات خودرو و ترخیص جهت تحویل به خریداران هستند.

شرکت کیان موتور وارنا نماینده انحصاری واردات محصولات بوگوارد آلمان در ایران است که از اسفند ماه ۹۶ اقدام به ثبت نام و پیش فروش دو محصول بورگوارد BX7 و بورگوارد BX5 نموده است. تا پیش از وضع ممنوعیت جدید بر واردات خودرو در ابتدای تیرماه ۹۷، بخشی از مشتریان این شرکت خودروهای پلاک شده خود را تحویل گرفتند و فرایند ترخیص برای سایر خودروها نیز در حال پیگیری بوده است که به دنبال ممنوعیت واردات انواع خودرو سواری، متوقف گردیده است.

خریداران خودروهای بورگوارد، بخشی از مالکان حدود ۱۴۰۰۰ دستگاه خودرویی هستند که به گفته دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو در گمرکات کشور در انتظار مجوز برای ترخیص هستند. در همین خصوص، پایگاه خبری جوان خودرو طی گفت و گویی با دبیر انجمن واردکنندگان خودرو پیگیر ترخیص خودروهای معطل مانده در گمرک شد. به گفته ایشان حتی ما به التفاوت ارزی تعدادی از این خودروها پرداخت شده و تمام مراحل ترخیص آن ها نیز طی شده است. این خودروها با ثبت سفارش و مجوز قانونی به کشور وارد شده اند و تنها با یک دست خط، جلوی ترخیص آن ها گرفته شده است.

چشم امید واردکنندگان خودرو به گره گشایی وزیر جدید/ ترخیص خودروهای در گمرک مانده، الویت اول انجمن واردکنندگان خودرو

از چه تاریخی ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک ممنوع شده است؟

واردات خودرو تنها تا پایان سال ممنوع است/ سهم ۷ درصدی خودروهای وارداتی از بازار

اعلام ساز و کار جدید واردات خودرو از سوی وزارت صنعت

خودروهای وارداتی قانونی هرچه سریع تر ترخیص شوند

آیا بازار خودروهای وارداتی آرام می گیرد؟ ترخیص خودروهای در گمرک مانده در انتظار موافقت رئیس جمهور

بورگوارد BX7 در کانون توجه کارشناسان و منتقدان حوزه خودرو

چرا باید بورگوارد را آلمانی دانست؟

اولین سری بورگوارد تحویل مشتریان شد

ققنـوس برمی‌خیـزد!/ بورگوارد ترکیب هوشمندانه فناوری روز و اصالت آلمانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی