پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات کرمان موتور-جک S5- جک S3- جک J4

مچ اندازی کرمان موتور با رکود صنعت و بازار خودرو (جزییات فروش اقساطی محصولات کرمان موتور)

کرمان موتور به مناسبت عید سعید قربان، 3 خودرو جک S3 ، جک S5  و جک J4 را به صورت اقساطی و با شرایطی ویژه به فروش می رساند. شنیده ها از آغاز این طرح فروش از 22 مرداد ماه 98 حکایت دارد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو بازار و صنعت خودرو کشور […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

کرمان موتور به مناسبت عید سعید قربان، 3 خودرو جک S3 ، جک S5  و جک J4 را به صورت اقساطی و با شرایطی ویژه به فروش می رساند. شنیده ها از آغاز این طرح فروش از 22 مرداد ماه 98 حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

بازار و صنعت خودرو کشور بعد از نوسانات ارزی، تحریم ها و البته تصمیم های نادرست، حسابی آشفته شد و حالا بعد از فروکش این آشوب ها، در رکودی سنگین فرو رفته است. حدود 2 سال قبل شرکت های خودروسازا محصولات خود را با پیش پرداخت کمتر از 50 درصد و پرداخت اقساطی به فروش می رساندند. اما در شرایط فعلی کمتری شرکتی چنین شرایطی برای خریداران دارد.

علی رغم اینکه سبد محصولات بسیاری از خودروسازان داخلی به دلیل خروج شرکای خارجیشان از قراردادهای همکاری در حال آب رفتن است و هر روز خبر توقف تولید یکی از خودروهای داخلی را می شنویم، کرمان موتور برای عرضه 2 محصول جدید تلاش می کند.

جک s4

جک S4 محصول جدید کرمان موتور

خودروساز کرمانی قصد دارد جک S4 و T8 را برای تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود، به خط تولید بیاورد. البته مچ اندازی کرمان موتور با رکود صنعت و بازار خودرو به همینجا محدود نمی شود!

شنیده ها از این حکایت دارد که کرمان موتور، همزمان با فرا رسیدن عید قربان و از تاریخ 22 مرداد 98، در نظر دارد جک S3 ، جک S5 و جک J4 را با شرایط ویژه ای به فروش برساند. این شرایط از هر نظر ویژه است، چرا که تنها با پرداخت 3 میلیون می توان صاحب یکی از مدل های جک (به دلخواه) شوید.

جک S5

جک S5

چیزی که طرح فروش اقساطی کرمان موتور را از شرایط فروش دیگر شرکت ها متمایز می کند، اقساط بدون بهره و محاسبه 18 درصد سود سالیانه اقساط باقی مانده در صورت تسویه حساب کامل در زمان تحویل خودرو است.

بیمه بدنه رایگان نیز از جمله موارد وسوسه کننده این طرح فروش است. همچنین، در شرایط فروش دیگر شرکت های خودروساز شاهد این هستیم که موعد تحویل خودروها مشخص نیست یا سال آینده در نظر گرفته شده است.

اما کرمان موتور برای جلب اطمینان مشتری، خودرو را در سال 98 تحویل می دهد و خودرو ثبت نامی نیز با قیمت مصوب (قطعی) به خریدار تحویل داده می شود.

جک S3

جک S3

مشتریان کرمان موتور می توانند یکی از 2 روش پرداخت زیر را انتخاب کنند:

1. اقساط 19 ماهه-پرداخت هر 3 ماه یک بار در یک فقره چک

2. اقساط 24 ماهه-پرداخت به صورت چک های ماهانه

جک J4

جک J4

 

نتیجه گیری

جنبه های جذاب پرداخت برای مصرف کننده، مشارکت و سرمایه گذاری پرسود و پرداخت بخش اندکی از قیمت مصوب، مواردی هستند که بر جذابیت شرایط فروش جدید کرمان موتور می افزایند. ایجاد چنین فرصت هایی برای خرید خودرو، باعث می شود خریدار واقعی به خودرو مورد نظر خود نزدیک تر شود و با کاهش دلال بازی در بازار، روند قابل قبول سال های گذشته (سال 96) بر بازار خودرو حکم فرما شود.

نجه در پنجه!/ جک S5 بخریم یا چری تیگو5 ؟

مدرن سازی میانه بازار/ مقایسه چری آریزو۵، بسترن B30، برلیانس H330 و جک J4

3 تفنگدار/مقایسه چانگان CS35، هایما S5 و جک S3

پنجمین ستاره/ نگاهی به جک S5 اتوماتیک و مزیت های آن نسبت به رقبا

خودکار و قد بلند!/ بررسی لیفان X60 اتوماتیک به عنوان یک انتخاب منطقی در وضع فعلی بازار

جک J4 همچنان با ارزش در مقابل رقم پرداختی/ بررسی اجمالی محصول جدید کرمان موتور

چرا جک S3 بخریم؟/ کراس اووری مطمئن در شرایط نامطمئن بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی