پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو

افتتاح هنرستان آذرخشی، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ايران خودرو در زاهدان

هنرستان حاج حسن آذرخشی به همت پسرش، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو در زاهدان، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ایران خودرو افتتاح و آماده بهره برداری شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در مراسم افتتاح اين هنرستان مدیرکل آموزش و پرورش استان سيستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات نماينده […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۸

هنرستان حاج حسن آذرخشی به همت پسرش، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو در زاهدان، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ایران خودرو افتتاح و آماده بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در مراسم افتتاح اين هنرستان مدیرکل آموزش و پرورش استان سيستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات نماينده ايران خودرو ، آمادگي تجهیز کامل یکی ازکارگاه های این هنرستان را با همکاری وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد .

همچنین دراین مراسم خبر احداث هنرستان دخترانه به یاد مادر آذرخشی توسط این خیّر در نقطه دیگری از شهر زاهدان اعلام شد.

درهنرستان حاج حسن آذرخشي که ۱۲۵۰ مترمربع زیربنا دارد کارگاه های برق ساختمان، مکانیک خودرو ، تاسيات گاز و کامپیوتر تجهیز شده است و ظرفیت پذیرش تعداد ۲۸۵ نفر دانش آموز را دارد.

در این مراسم مقامات استانی از اداره کل آموزش و پرورش، سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، مقامات نظامی و انتظامی و نمایندگانی از معاونت فروش و بازاریابی و مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ایران خودرو حضور داشتند.در پایان مراسم از کارگاه های این هنرستان بازدیدی به عمل آمد.

انتهای پیام/

جلوگیری از ارزبری 17 میلیون یورویی با داخلی سازی 42 قطعه خودرو

فرشاد مقیمی نماینده یک نسل است / تیم صنعت نیاز به جوانگرایی دارد

تولید 40 هزار و 302 دستگاه تنها در یک ماه / آمار فروش و تولید گروه صنعتی ایران خودرو

ایران خودرو 40 هزار خودرو در یک ماهه نخست 98 تولید کرد

ایران خودرو در خصوص تعهدات ثبت نامی شفاف سازی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی