پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پراید

پس از توقف تولید هر خودرویی زنجیره تامین برای جایگزین آن تجهیز می شود

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت گفت: در صورتی که توقف تولید خودرویی قطعی شود، برنامه زمان‌بندی ارائه می‌شود و بر اساس این برنامه، زنجیره تامین برای جایگزین کردن آن خودرو تجهیز خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۸

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت گفت: در صورتی که توقف تولید خودرویی قطعی شود، برنامه زمان‌بندی ارائه می‌شود و بر اساس این برنامه، زنجیره تامین برای جایگزین کردن آن خودرو تجهیز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به لزوم رعایت الزامات بر اساس مقدورات صنعت، اظهار کرد: جلسات هماهنگی برگزار شده و در حال مذاکره با سازمان ملی استاندارد هستیم.

وی همچنین در خصوص موضع وزارت صمت در ارتباط با توقف تولید 2 خودرو پژو 405 و پراید تشریح کرد: هم اکنون نمی‌توانم در این زمینه نظر قطعی بدهم، چرا که بحث زنجیره تامین و پاس کردن استانداردها برای ما اهمیت دارد و تا زمانی که بتوانیم استانداردهای 63‌ گانه که هم اکنون رعایت می‌شود و بخش الزامی استانداردهای آتی را پاس کنیم، بحث تولید ادامه خواهد داشت، اما قطعا اگر خودرویی نتواند استانداردهای حاکم را رعایت کند، تصمیمات لازم درباره آن‌ها اتخاذ خواهد شد.

صادقی نیارکی ادامه داد: در صورتی که توقف تولید خودرویی قطعی شود، برنامه زمان‌بندی ارائه می‌شود و بر اساس این برنامه، زنجیره تامین برای جایگزین کردن آن خودرو تجهیز خواهد شد.

معاون وزیر صمت اشاره کرد: که بعد از تصمیم‌گیری قطعی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

سهام خودروسازان خصوصی می شود اما به شخص نمی دهیم

پراید تا آخر سال از چرخه تولید حذف می شود

خودروسازان مسئله استاندارد را بزرگ می کنند

خودروسازان باید به سرعت کیفیت و کمیت محصولات خود را افزایش دهند

تست‌های استاندارد خودروهای داخلی در اروپا و ترکیه

آمار تولید خودرو در مهر ماه ۹۷ منتشر شد/ کاهش ۴۰ درصدی تولید در نخستین ماه پاییز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی