پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هونگ چی S9 (2)

گران ترین خودرو چینی جهان معرفی شد! + قیمت

برند چینی هونگ چی سپتامبر سال گذشته بود که از 2 محصول خود در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد. که یکی از این خودروها ابر خودرو هیبریدی این برند است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برند چینی هونگ چی سپتامبر سال گذشته بود که از 2 محصول خود در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد. […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

برند چینی هونگ چی سپتامبر سال گذشته بود که از 2 محصول خود در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد. که یکی از این خودروها ابر خودرو هیبریدی این برند است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برند چینی هونگ چی سپتامبر سال گذشته بود که از 2 محصول خود در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد.

یکی از این 2 خودرو که توجه بسیاری از افراد حاضر در نمایشگاه را به خود جلب کرد ابر خودرو این برند چینی به نام S9 بود و دیگر محصول هم در دسته شاسی بلندهای الکتریکی قرار گرفته است.

طبق اعلام منابع چینی، ابر خودرو هونگ چی مجوزهای لازم را برای ورود به خیابان دریافت کرده و احتمال زیاد در سال پیش رو وارد میدان می شود.

به گفته این منبع تنها 70 دستگاه از هونگ‌چی S9 هایبرید تولید خواهد شد. نکته جالب اینکه برای این ابرخودروی چینی قیمتی برابر با 10 میلیون یوان (معادل 1.45 میلیون دلار) تعیین شده است.

هونگ چی S9 (3)

این رقم اگرچه در مقایسه با رقم تخمینی 2.2 میلیون دلار بسیار کمتر است، اما برای یک اتومبیل چینی کماکان هنگفت به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است که این خودرو یک و نیم میلیون دلاری از هیبرید 1400 اسب بخاری بهره می برد که قادر است در عرض تنها 1.9 ثانیه سرعت خودرو را به 100 کیلومتر در ساعت برساند.

در صورت ادامه شتاب گیری در یک مسیر مستقیم، این ابرخودرو می‌تواند به نهایت سرعت 400 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

هونگ چی S9 (1)

چنانچه ارقام فوق در دنیای واقعی تحقق یابند، باید گفت با یکی از سریع‌ترین اتومبیل‌های خیابانی جهان طرف خواهیم بود.

گفته می‌شود قلب اصلی پیشرانه هیبریدی هونگ‌چی S9 هایبرید را یک موتور V8 بنزینی توربوشارژ تشکیل می‌دهد. با توجه به خروجی بالای پیشرانه، برخی منابع معتقدند این موتور بنزینی با چند موتور الکتریکی همکاری می‌کند.

خودرو S9 هونگ چی

از آنجایی که بخش اعظمی از سازه و بدنه هونگ‌چی S9 هایبرید از فیبرکربن ساخته شده، پیش‌بینی می‌شود این ابرخودروی چینی وزن بسیار کمی داشته باشد. بد نیست بدانید حتی رینگ‌های نسخه رونمایی شده در فرانکفورت، از مواد سبک‌وزن ساخته شده بودند.

انتهای پیام/ منبع: دیجیاتو

آشنایی با ابر خودرو هیدروژنی

شیرون ، ابر خودروی بوگاتی

رقابت شاخ به شاخ مرسدس C63 AMG و ب‌ام‌و M3

چری و راه‌های نرفته‌اش!/ نخستین بررسی جامع چری آریزو6 در جاده‌های ایران

نبض بازار خودروهای برقی در دستان چشم بادامی ها و آمریکایی ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی