پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

قیمت گذاری سلیقه ای آفت این روزهای بازار خودرو

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو، افرادی که خودرو در اختیار دارند نسبت به شرایط بازار قیمت‌گذاری‌های خود را انجام می‌دهند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید مؤتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ سقف قیمتی در معاملات بازار وجود نداشته و فروشندگان به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو، افرادی که خودرو در اختیار دارند نسبت به شرایط بازار قیمت‌گذاری‌های خود را انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید مؤتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ سقف قیمتی در معاملات بازار وجود نداشته و فروشندگان به صورت سلیقه ای قیمتها را تعیین می کنند، اظهار کرد: افرادی که خودرو در اختیار دارند نسبت به شرایط بازار قیمت‌گذاری‌های خود را انجام می‌دهند و هیچ نظارتی نیز بر عملکرد آنها صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه طی یک هفته اخیر پراید 111 حدود9 میلیون تومان و پراید 131 حدود 11میلیون تومان گران شده است، افزود: علاوه براین در روزهای اخیر ساینا رشد 12 میلیون تومانی پژو 405 رشد 16 میلیون تومانی و پژو پارس حدود 15 میلیون تومان گران شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با تاکید براینکه نمایشگاه داران در معاملات خودروهای داخلی بیگانه هستند و مهره اصلی این روزهای بازار فضای مجازی است تصریح کرد: معاملات خودرو در بازار به صفر رسیده است اما بازار داغی در فضای مجازی دارد. به نحوی که هر کس با انتشار آگهی های مختلف سعی در افزایش بیشتر قیمت ها در بازار دارد.

مؤتمنی با اشاره به اینکه بررسی ها نشان می دهد طی هفت ماه گذشته قیمت انواع خودروهای داخلی رشد 80 درصدی را تجربه کرده است، گفت: هنوز تصمیم مناسبی برای سامان دهی بازار به کار گرفته نشده و به نوعی بازار خودرو گویا برای مسئولان فراموش شده است.

به گفته وی نوسانات قیمت دلار نیز بر بلاتکلیفی خودرو اضافه کرده اما طی دو روز اخیر نمی‌دانیم چه اتفاقی در بازار بوجود آمده که ما شاهد رشد قابل توجه در انواع خودروهای داخلی هستیم.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

با نرخ ارز سال 89 دنا پلاس توربو اتوماتیک از 206 ارزان تر است/ قطعات های تک گران تمام می شوند

افزایش تولید در سایپا نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ محصولات داخلی سایپا جایگزین مونتاژی‌ها شدند

افراد با هدف سرمایه گذاری اقدام به خرید خودرو می کنند

بزودی فروش فوق العاده ایران خودرو انجام می‌شود

اختلاف 50 تا 120 میلیون قیمت خودرو از کارخانه تا بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی