پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یوآز پیکاپ (3)

یوآز، پیکاپ روسی در ایران چند قیمت می خورد ؟

شرکت سروش دیزل مبنا که نمایندگی شرکت روسی UAZ را در اختیار گرفته قصد دارد تا سه محصول از این برند را به بازار خودرو کشور معرفی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت سروش دیزل مبنا که نمایندگی شرکت روسی UAZ را در اختیار گرفته قصد دارد تا سه محصول از این برند […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

شرکت سروش دیزل مبنا که نمایندگی شرکت روسی UAZ را در اختیار گرفته قصد دارد تا سه محصول از این برند را به بازار خودرو کشور معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت سروش دیزل مبنا که نمایندگی شرکت روسی UAZ را در اختیار گرفته قصد دارد تا سه محصول از این برند را به بازار خودرو کشور معرفی کند.

یوآز تروفی، یوآز پاتریوت و یوآز پیکاپ که امروز در ارتباط با آن می خواهیم صحبت کنیم محصولاتی است که این شرکت قصد دارد تا وارد بازار کند.

با توجه به سرگذشت تمام پیکاپ‌هایی که در این چند دهه وارد بازار ایران شده‌اند گویای این موضوع است که مشتریان این گروه، هم تعداد بسیار محدودی هستند و هم اینکه اگر مشتریان تجاری باشند، قطعا وانت‌های ارزان‌قیمت را انتخاب می‌کنند.

این بار در این دسته از خودروها مهمان جدیدی از روسیه داریم. پیکاپ شرکت یوآز قرار است در سال 99 و از طریق شرکت سروش مبنا، به بازار کشورمان عرضه شود. خودرویی که نام ساده‌ای دارد: پیکاپ!

یوآز پیکاپ (4)

مشخصات فنی یوآز پیکاپ

یوآز برای ساخت پیکاپ، از همان پلتفرم یوآز پاتریوت با همان موتور و گیربکس، استفاده کرده است.

البته بهتر است بگوییم یوآز پیکاپ همان پاتریوت است که تبدیل به وانت شده است.

پس با این اوصاف، یوآز پیکاپ همان موتور ZMZ Pro معروفش را در سینه دارد که با 2.7 لیتر حجم می‌تواند 150 اسب بخار قدرت به همراه 235 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

گیربکس پیکاپ از نوع 5 سرعته دستی است اما امکان سفارش گیربکس اتومات نیز برای آن وجود دارد.

وزن یوآز پیکاپ به بیش از 2130 کیلوگرم می‌رسد و به همین دلیل است که حداکثر سرعتش معادل 140 کیلومتر برساعت و مصرف سوختش (در سرعت 90 کیلومتر برساعت) نیز معادل 12 لیتر اعلام شده است.

کروز کنترل، کنترل کشش یا TCS، کنترل پایداری یا ESP، ترمزگیری در پیچ‌ها یا CBC، کنترل ایستایی در سربالایی یا HHC، حالت رانندگی آفرود، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، گرمکن فرمان، مه‌شکن‌های جلو، رینگ 16 اینچ آلومینیومی، تایرهای 235/70، مولتی مدیا با مانیتور 7 اینچ و دوربین عقب از جمله تجهیزات این خودرو است.

در بازار روسیه، قیمت یوآز پیکاپ دنده‌ای از 826 هزار روبل یا معادل تقریبی 11 هزار دلار شروع می‌شود ولی در نسخه اتومات، قیمتش به یک میلیون روبل یا حدود 14 هزار دلار می‌رسد.

برای بازار ایران نیز طبق آخرین شنیده‌ها، سروش دیزل قرار است یوآز پیکاپ را با قیمتی در حدود 610 میلیون تومان عرضه کند.

انتهای پیام/ منبع: باما

كلينيك آميكو آسنا در هتل المپيك / نقش آفريني مشتريان آميكو در توسعه محصول

اعلام جدیدترین قیمت محصولات زامیاد

وارلاک، هیولای تازه وارد خانواده رام 1500

نگاهی به کم مصرف ترین پیکاپ های دو دیفرانسیل در ایران

پیکاپ ریچ با ظاهری جدید به بازار می آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی