پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رام 1500 وارلاک

وارلاک، هیولای تازه وارد خانواده رام 1500

سبد محصولات رام 1500 با یک نسخه محدود به نام وارلاک توسعه می یابد این خودرو چهارمین نسخه جدید از رام 1500 به شمار می رود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو قرار است خانواده محصولات رام ۱۵۰۰ با اضافه شدن یک نسخه محدود به نام «وارلاک» گسترش پیدا کند. وارلاک چهارمین نسخه جدید از […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۹

سبد محصولات رام 1500 با یک نسخه محدود به نام وارلاک توسعه می یابد این خودرو چهارمین نسخه جدید از رام 1500 به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

قرار است خانواده محصولات رام ۱۵۰۰ با اضافه شدن یک نسخه محدود به نام «وارلاک» گسترش پیدا کند. وارلاک چهارمین نسخه جدید از رام ۱۵۰۰ محسوب می‌شود.

این نسخه محدود فعلا در بازار استرالیا عرضه می‌شود. دسترسی بهتر به قسمت بار، جلو پنجره منحصر‌به‌فرد، گلگیرهای جدید، بالاتر رفتن سامانه تعلیق، رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی، پله‌های کناری در، محافظ چراغ‌های جلو، روکش چرم صندلی‌ها و صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۱۰ جهت از ویژگی‌های این محصول است.

قیمت پیکاپ مزبور به ۱۱۰ هزار دلار می‌رسد و قرار است شاهد عرضه آن در رنگ‌های قرمز، سفید و آبی در ماه آینده باشیم.

این قیمت، وارلاک را از لحاظ قیمتی بالاتر از نسخه‌های دیگر قرار می‌دهد. به‌رغم شیوع ویروس کرونا، برند رام بیشترین فروش خود در بازار استرالیا را در ماه ژوئن تجربه کرد. نسل آینده پیکاپ رم از اوایل سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

ساخت خودرو نظامی توسط جنرال موتور برای ارتش آمریکا

پاسخی به فورد/ نگاهی به ای ام سی جاولین مدل 1968 در مشهد

فروش اقساطی محصولات فورد جنرال موتورز به منظور تامین نقدینگی

افزایش 13.6 درصدی فروش خودرو در چین به نام جنرال موتورز ثبت شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی