پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوره آموزشی آمیکو (9)

دوره آموزشی فنی گیربکس پیکاپ توسط آمیکو برگزار شد

شرکت آمیکو دوره آموزشی فنی گیربکس پیکاپ را در مورخ 23 شهریور لغایت 26 شهریور، در 4 دوره مجزاء در مرکز آموزش تهران برگزار کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت آمیکو دوره آموزشی فنی گیربکس پیکاپ را در مورخ 23 شهریور لغایت 26 شهریور، در 4 دوره مجزاء در مرکز آموزش تهران برگزار […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

شرکت آمیکو دوره آموزشی فنی گیربکس پیکاپ را در مورخ 23 شهریور لغایت 26 شهریور، در 4 دوره مجزاء در مرکز آموزش تهران برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت آمیکو دوره آموزشی فنی گیربکس پیکاپ را در مورخ 23 شهریور لغایت 26 شهریور، در 4 دوره مجزاء در مرکز آموزش تهران برگزار کرد.

از این رو پرسنل کارشناس فنی و مکانیک شاغل در نمایندگی های آمیکو در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.

در این چهار دوره آموزشی، 46 نفر از پرسنل شاغل در نمایندگی ها که به صورت مستقیم در خدمات پس از فروش مشغول به فعالیت هستند شرکت کردند که با توجه به تعداد نفرات دعوت شده از نمایندگان، دوره آموزشی فوق از حضور 85 درصدی برخوردار بود که از آن می توان به یکی از دوره های پر استقبال فنی نام برد.

یکی از اهداف بزرگ اجرای چنین دوره هایی، افزایش رضایت مندی مشتری بوده و همان طور که در گذشته هم بیان شد اهمیت به خدمات پس از فروش جزء اولویت های شرکت آمیکو است.

دوره آموزشی ذکر شده، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار گردید و در هفته های آتی نیز دوره های فنی تخصصی دیگری برنامه ریزی شده است که به سرعت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

طرح فروش كاميونت های آميكو با كاربری “فروشگاه سيار”

شركت آميكو از كاميونت هاي كاربري خود رونمايي كرد

كلينيك آميكو آسنا در هتل المپيك / نقش آفريني مشتريان آميكو در توسعه محصول

انجام سومین نوبت تست کرونا برای پرسنل آمیکو در تعمیرگاه مرکزی

ظرفیت بخش خصوصی در حوزه CNG بالاست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی