پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح زوج و فرد

ساعات اجرای طرح ترافیک تهران در پاییز تغییر نکرد

به گفته مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران، طرح ترافیک در حال حاضر مشابه تابستان از ساعت 8:30 تا 16 اجرا می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره ساعت طرح ترافیک در پاییز اظهار کرد: طرح ترافیک در حال حاضر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱ مهر ۱۳۹۹

به گفته مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران، طرح ترافیک در حال حاضر مشابه تابستان از ساعت 8:30 تا 16 اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره ساعت طرح ترافیک در پاییز اظهار کرد: طرح ترافیک در حال حاضر مشابه تابستان از ساعت 8:30 تا 16 اجرا می‌شود و جهت رفاه حال شهروندان، یک‌بار خروج از دو طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا از ساعت 14:30 به بعد آزاد است.

وی افزود: در روزهای پنج‌شنبه نیز فقط طرح کنترل آلودگی هوا از ساعت 8:30 تا 13 اجرا می‌شود.

سعیدیان‌فر ادامه داد: با توجه به شروع ساعت کار کارکنان دولت و بسیاری از بخش‌های تابعه، در ساعت 7 تا 7:30 صبح این امکان برای آنها ایجاد می‌شود که بدون پرداخت عوارض وارد محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا شوند.

سعیدیان‌فر گفت: عوارض تردد در محدوده‌های ترافیکی برای خودروها با توجه به نوع معاینه فنی، محدوده سکونت، محدوده تردد و ساعات تردد پس از دریافت تصاویر آن محاسبه می‌شود.

وی اشاره کرد: ساعات اوج تردد صبح‌ها از 8:30 تا 10:30 و ساعات اوج تردد عصرها (فقط ورود) از 14:30 تا 16 تعریف شده و بازه زمانی 10:30 تا 14:30 به عنوان ساعات تردد غیراوج درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

آمار مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک تغییر نکرده است

30 دقیقه تخفیف به طرح ترافیکی ها!

اعتبار سهمیه طرح ترافیک سال ٩٨ خبرنگاران شهریور ماه به پایان می رسد

لغوطرح ترافیک موجب کاهش مسافران حمل و نقل عمومی نمی شود

لغوطرح ترافیک تاثیری در کاهش مسافران حمل و نقل عمومی نداشته است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی