پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

لغو طرح ترافیک موجب کاهش مسافران حمل و نقل عمومی نمی شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران معتقد است که لغو طرح ترافیک شهر تهران تاثیری در کاهش مسافران حمل و نقل عمومی نداشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت اظهار کرد: شهرداری […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران معتقد است که لغو طرح ترافیک شهر تهران تاثیری در کاهش مسافران حمل و نقل عمومی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت اظهار کرد: شهرداری تهران جهت همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا با لغو طرح ترافیک در هفته جاری موافقت کرده است.

وی افزود:‌در حال حاضر مشخص شده که لغو طرح ترافیک در کاهش آمار مسافران حمل و نقل عمومی تأثیری نداشته است و بسیاری از دستگاه‌ها و مسؤولین نیز به این موضوع اذعان داشته‌اند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به دلیل اینکه با وضعیت قرمز کرونا طرح ترافیک فعلا تا پایان مرداد اجرا نمی‌شود، گفت: لغو طرح ترافیک در پایتخت تبعات مختلفی را به همراه داشته که دستگاه‌های مختلف به آن واقف شده‌اند.

علیخانی ادامه داد: افزایش ترافیک در محدوده مرکزی شهر، آلودگی هوا دو معضل اصلی لغو طرح ترافیک بوده است همچنین به دلیل تکمیل شدن ظرفیت خیابان‌ها، عبور و مرور اتوبوس‌ها در خطوط ویژه با مشکل همراه شده چرا که با تکمیل ظرفیت خیابان‌ها بسیاری از رانندگان به این خطوط وارد می شوند.

وی یادآور شد: معضل ورود خودروهای سواری به خطوط ویژه سبب اختلال در حرکت آمبولانس‌ها و رسیدن به موقع بیماران به مراکز درمانی هم شده بنابر این باید با اجرای طرح از سفرهای غیر ضروری پیشگیری شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که لغو طرح ترافیک از ابتدای شهریور ادامه می‌یابد یا خیر،‌گفت: پیش‌بینی می‌کنم از اول شهریور تا پایان سال اجرای طرح ترافیک به صورت منظم اجرا شود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

طرح ترافیک تهران لغو شد

لزوم لغو طرح ترافیک

بهره گیری مردم از مسیریاب ها موجب بهبود وضعیت ترافیک شده است

لغو طرح ترافیک به شرط تعطیلی مترو

شهرداری طرح جدیدی را در راستای کاهش ترافیک کلید زد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی