پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوشناس

با مجموعه ” اتو شناس ” بیشتر آشنا شوید / اینجا همه چیز شسته رُفته است!

اتوشناس برند جدیدی از مجموعه اتوخسروانی است. نامی که نشان از ارائه خدماتی گسترده با مفهومی تازه دارد. این مجموعه که با مدیریت برادران خسروانی اداره می شود، بعد از حدود 50 سال سابقه درخشان در حوزه فروش خودرو، این بار قدم در عرصه خدمات گذاشته تا در بازار ایران بتواند باری از دوش مشتریان […]

javankhodro
سه شنبه - ۱ مهر ۱۳۹۹

اتوشناس برند جدیدی از مجموعه اتوخسروانی است. نامی که نشان از ارائه خدماتی گسترده با مفهومی تازه دارد. این مجموعه که با مدیریت برادران خسروانی اداره می شود، بعد از حدود 50 سال سابقه درخشان در حوزه فروش خودرو، این بار قدم در عرصه خدمات گذاشته تا در بازار ایران بتواند باری از دوش مشتریان بردارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛


به روز رسانی شده: مجموعه خدماتی ” اتوشناس “، به مشتریان خود هدیه یلدایی می دهد!


در اتوشناس از ارائه خدمات تخصصی سرویس و تعمیر خودروهای ژاپنی، آلمانی و کره ای گرفته تا تیونینگ، کاور بدنه، صافکاری و نقاشی حرفه ای، پکیج کامل کارشناسی و خرید اصولی خودروی کارکرده یافت می شود.

علی خسروانی رئییس هیئت مدیره اتوشناس در جمع خبرنگاران گفت: اعتبار این مجموعه که به تازگی راه اندازی شده متکی بر 50 سابقه درخشان فعالیت در بازار خودرو است. ما خود را در مقابل مشتریان مسئول می دانیم و باید رضایت آنها را در اولویت اول قرار دهیم.

او در مورد فرایند یک خرید حرفه ای با نام ” کارشناسی شسته رُفته ”  گفت: مشتری ابتدا خودروی مورد نظر خود را برای کارشناسی به مجموعه اتوشناس می آورد. در اولین قدم کارشناس خبره که سابقه درخشانی در امور تشخیص اصالت دارد، انطباق شماره شاسی ، موتور و غیره را با اسناد کنترل می کند و اصالت خودرو را تایید می نماید. سپس خودرو وارد مرحله تشخیص رنگ و بدنه توسط کارشناسان دوره دیده می شود. بعد از تایید، نوبت چکاپ کامل فنی است که آیتم های زیادی مورد بررسی قرار می گیرد. وجه تمایز این مجموعه با مجموعه های دیگر این است که اتوشناس ضمانت صحیح بودن کارشناسی را با روش پرداخت صد در صد خسارت در صورت تشخیص اشتباه، به مشتری ارائه می دهد.


 اینجا کلیک کنید و با تعمیرگاه و بخش صافکاری مجموعه اتوشناس آشنا شوید


مرحله بعدی میز حقوقی است، به این معنا که یک وکیل کار بلد برای طرفین معامله قراردادی دقیق و حقوقی تنظیم می کند که تمام نکات مهم در آن لحاظ می شود و بعدا قابلیت استناد دارد. در این مسیر اگر مشتری نیاز به کمک داشته باشد، با خدمات لیزینگ به کمک او می آییم. سپس وارد مرحله آخر یعنی تنظیم سند می شود که اتفاقا یک دفترخانه در همین مجتمع مستقر است تا خدمات تنظیم وکالت فروش و تعویض پلاک را به مشتران ارائه نماید.

علی خسروانی همچنین از خدمتی تازه به نام اتویار پرده برداری کرد. اتویار به نوعی امداد خودرو با سبکی جدید و مسئولانه است. تفاوتی که اتویار با سایر امدادهای دیگر دارد این است که خدماتی از جمله بنزین زدن در محل، اعزام خودرو به تعمیرگاه بدون نیاز به حضور مالک، سرویس تاکسی رایگان برای رفت و آمد به تعمیرگاه، خدمات سریع در محل و عناوین دیگر در آن تعریف شده است. این کارتها مدل پایه، 3 ستاره، 5 ستاره و 7 ستاره دارد که هر کدام شرحی مجزا داراست که تعاریف آن به نوعی قرارداد میان مشتری با اتویار تلقی می شود.

حسین خسروانی، مدیر عامل اتوشناس در ادامه افزود: اتوآپ یکی از بخشهای مجموعه اتوشناس در حوزه تیونینگ است که با بهره گیری از بهترین برندهای جهان اقدام به اجرای نانو سرامیک و کاور بدنه خودروها می کند که مورد استقبال گسترده مشتریان بوده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های این مجموعه دائما رو به رشد خواهد بود افزود: نگاه ما این است که به زودی شعبه های دیگری در تهران و سایر شهرها افتتاح کنیم تا تعداد بیشتری از متقاضیان از خدمات اتوشناس بهره ببرند.

اتوشناس

نشانی مجموعه اتوشناس: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه معلم، نبش کوچه بینا، ساختمان اتوشناس

شماره تماس: 02145267

سایت اتوشناس

سرتان کلاه نرود!/ کارشناسی خودرو در بخش ((شُسته رفته)) اتوشناس

خدمتی جدید از اتوشناس / با ” اتویار ” در خیابان نمی مانید!

” اتو آپ “، مجموعه ای حرفه ای در اتوشناس / با کاور بدنه مراقب سرمایه تان باشید!

اتوشناس ؛ جایی که “خدمات تعمیرات” معنی دیگری می دهد!

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • اردبیلی | 14/07/1399 در 12:55

    شماره ۴۵۲۶۷ که اعلام کردید وصل نمیشود

کیوسک مطبوعاتی