پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارشناسی خودرو - اتوشناس

سرتان کلاه نرود!/ کارشناسی خودرو در بخش ((شُسته رفته)) اتوشناس

اتوشناس برای رفاه حال خریداران و فروشندگان خودرو، مجموعه ای مختص کارشناسی خودرو به نام شسته رفته را راه اندازی کرده است. در این مجموعه علاوه بر کارشناسی بخش های مختلف خودرو با تضمین 100 درصدی، صفر تا صد خدمات مربوط به خرید و فروش خودرو از جمله تنظیم قرارداد و … نیز به مراجعه […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

اتوشناس برای رفاه حال خریداران و فروشندگان خودرو، مجموعه ای مختص کارشناسی خودرو به نام شسته رفته را راه اندازی کرده است. در این مجموعه علاوه بر کارشناسی بخش های مختلف خودرو با تضمین 100 درصدی، صفر تا صد خدمات مربوط به خرید و فروش خودرو از جمله تنظیم قرارداد و … نیز به مراجعه کنندگان داده می شود.

گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو


به روز رسانی: کارشناسی تضمینی خودرو فقط با 100 هزار تومان ! / هدیه ویژه اتوشناس فقط به مدت یک ماه


خرید و فروش خودرو، واژه ای که مخصوصا در چند سال اخیر خیلی شنیده اید. متاسفانه یا خوشبختانه، بر خلاف سایر کشورها، خودرو در ایران کالایی سرمایه ای به شمار می رود. در یک کشور خارجی اگر قسمتی از بدنه خودرو را که به دلیل تصادف آسیب دیده است رنگ کنید، حتی به ارزش خودروتان افزوده هم می شود، یا قیمت یک خودروی صفر کیلومتر بعد از چند ماه کارکرد، افت شدیدی پیدا می کند!

اما در مورد کشور و بازاری صحبت می کنیم که یک خودروی دست دوم بعد از چند سال، چند برابر قیمت روز اولش ارزش دارد و اگر بخشی از بدنه خودرو رنگ فابریک نباشد، دچار افت ارزش می شود. همچنین مثل بسیاری از کشورهای جهان، شما برای خرید خودرو مد نظرتان مسیری صاف و هموار پیش رو ندارید. این طور نیست که یک بودجه ای در حساب بانکی تان باشد، به نمایندگی یا فروشگاه های بزرگ خودرو مراجعه کنید و خودروی مورد نظر را به صورت اقساطی یا نقدی بخرید و انقدر ساز و کار خرید و فروش خودرو مطمئن باشد که هیچ نگرانی در خصوص صحت و سلامت خودرو نداشته باشید و برای نقل و انتقال و سند زدن درگیر کارهای سخت نشوید.

از طرفی شگردهای عجیب برخی فروشندگان خودروهای کارکرده در کشور ما ، گاهی آنقدر حرفه ای است که خریداران متوجه کلاهبرداری آنها نمی شوند!

کارشناسی خودرو - اتوشناس

وقتی نو نیست، کهنه نمی شود دل آزار!

در چند سال اخیر اتفاقاتی گریبان گیر بازار خودرو و معیشت مردم شده، که نه می توان به راحتی برای خرید خودروی صفر هزینه کرد و نه مثل گذشته خودروی صفر کیلومتری در بازار وجود دارد! یعنی اگر بخواهید کمی سلیقه به خرج دهید و خودرویی متفاوت از محصولات تولید داخل بخرید، ناچارید سراغ انواع دست دوم و کارکرده بروید که چند سالی از عمر آن ها گذشته است.

از سوی دیگر، با راه افتادن بسترهایی مثل سایت های خرید و فروش خودرو، افراد غیر حرفه ای و مصرف کننده های عادی که حرفه شان خرید و فروش خودرو نیست وارد این بازار شده اند و این اتفاق در کنار تمام خوبی هایی که مثل حذف دلال و … دارد، باعث شده تا در بسیاری از موارد معامله آن طور که باید شسته رفته و دقیق انجام نشود و متاسفانه خریدار و فروشنده درگیر ضررهای مادی و معنوی شوند. در این میان از ظهور روش های جدید در کلاهبرداری در فروش خودرو نیز نباید گذشت، که باعث می شود خریداران بیش از پیش هنگام خرید خودرو احساس خطر کنند.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

کارشناسی در محل خوب است یا بد؟

کار استارت آپ ها، رفع مشکلات و نیازهای مردم، از مسیری جدید و راحت است. همه این مسائل در بازار خودرو ایران دست به دست هم داده اند تا استارت آپ های خودرو در مدت اخیر وارد این میدان شوند و دغدغه های مردم در این زمینه را رفع کنند. استارت آپ هایی که کارشان کارشناسی بخش های مختلف خودرو برای تایید سلامت آن است. اما مثل هر تکنولوژی و کسب و کار جدیدی که در کنار خوبی هایش، یک سری معایب هم دارد، این اپلیکیشن های اعزام کارشناس به محل هم خالی از ضعف نیستند و اگر بخواهیم منصفانه به قضیه نگاه کنیم، از زمان تاسیس شان، باید چند سالی زمان می دادیم تا آزمون و خطاها را پس بدهند و به یک ساز و کار حرفه ای برسند.

اتوشناس کارشناسی خودرو

می خواهیم در مورد مجموعه ای صحبت کنیم که سابقه فعالیتش در حوزه خرید و فروش خودرو به بیش از 50 سال می رسد. اتو خسروانی که اگر یک بار هم گذرتان به بازار خودرو افتاده باشد، قطعا نامش را شنیده اید. این مجموعه علاوه بر فعالیت در خرید و فروش خودرو، با نگاهی نوین به بازار خودرو و خدمات خودرویی، مجموعه ای به نام اتوشناس را تاسیس کرده که می توان لقب هایپر مارکت خودرویی را برای آن در نظر گرفت. مجموعه ای که سیر تا پیاز خدمات خودرویی در آن انجام می شود.

شماره تماس: 02145267

کارشناسی خودرو - اتوشناس

اما سابقه اتو خسروانی در خرید و فروش خودرو و در پی آن شناخت تمام پستی بلندی های این بازار طی این سال ها، با این نگاه نو و با هدف رفع ایرادهای استارت آپ های خودرویی فعال در این زمینه، دست به دست هم داده تا مجموعه شسته رفته، به عنوان زیر مجموعه اتوشناس متولد شود.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

کارشناسی شسته رفته چیست؟!

شسته رفته بستری مطمئن برای خرید و فروش خودرو به شمار می رود که از لحظه پیدا شدن خودروی مورد نظر، در نقش کارشناس خودرو ظاهر می شود و در نهایت صفر تا صد انعقاد یک قرارداد اصولی و مطمئن را برای معامله خودرو انجام می دهد.

برای آشنایی کامل با خدمات کارشناسی شسته رفته از مجموعه اتوشناس، بیایید وارد میدان عمل شویم. یعنی تصور کنیم که یک خودرو برای فروش یا خرید داریم و برای کارشناسی فنی، بدنه و اصالت آن با یکی از اپلیکیشن های مذکور ارتباط برقرار کرده ایم و قرار است خودرو توسط کارشناس این مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد.


برای آشنایی با ” اتویار ” به عنوان یکی از زیر مجموعه های اتوشناس اینجا کلیک کنید


اول از هر چیز از این قضیه خیالتان را راحت کنیم که تایید اصالت خودرو در توان و تخصص هر کارشناسی نیست و بیشتر این اپلیکیشن ها از داشتن چنین نیروی ماهر و متخصص در این زمینه بی بهره هستند. چرا که متاسفانه برای حقه بازی در مساله اصالت خودرو راه های فراوانی وجود دارد و پی بردن به این قضیه، فارغ از آموزش، نیاز به تجربه طولانی دارد. حالا کارشناس خودرو کنار خودرو حاضر شده و از نظر فنی و بدنه با ابزارهایی که دارد خودرو را مورد بررسی و سنجش قرار می دهد.

اتوشناس_کارشناسی خودرو

فضای یک کیف برای لوازم کارشناسی خودرو کافی نیست!

نکته اول اینجاست که اگرهدفتان کارشناسی حرفه ای و تخصصی خودرو باشد، ابزارهای قابل حملی که همه شان روی هم فضای یک کیف را هم به طور کامل اشغال نمی کنند، کافی نیست! همچنین بسیار دیده شده نظر کارشناسان 2 اپلیکیشن متفاوت کارشناسی خودرو در خصوص یک خودرو (در یک زمان ثابت) با یکدیگر تفاوت دارد و حتی 2 کارشناس از یک مجموعه هم نظرات مختلفی در مورد یک خودرو ارائه می کنند.

در نهایت با این فرض که چشم روی تمام این کم و کاستی ها ببندیم و نظر کارشناس خودرو را قبول کنیم، اگر ایرادی در خودرو پیدا شود که از چشم کارشناس پنهان مانده یا تخصصش کفاف تشخیص این ایراد را نداشته، اپلیکیشن یا شرکت مورد نظر مسئولیت خاصی در قبال خودروی شما ندارد و نهایت لطفی که به شما بکند این است که 10 درصد خسارت مادی شما را آن هم توسط بیمه پرداخت کند!

کارشناسی خودرو - اتوشناس

اما اگر می خواهید خیلی حرفه ای خودرو خرید و فروش کنید و درگیر چنین مسائلی نشوید، ما به شما (( کارشناسی شسته رفته اتوشناس )) را پیشنهاد می کنیم. مجموعه ای که با هدف برطرف کردن مشکلات مردم در خرید و فروش خودرو و جلوگیری از سوء نیت بعضی فروشندگان خودرو تاسیس شده و در محیطی امن به خریدار و فروشنده سرویس ارائه می کند.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

اگر بخواهیم 4 محور برای فعالیت های شسته رفته در نظر بگیریم، باید به کارشناسی اصالت خودرو ، کارشناسی فنی خودرو ، کارشناسی رنگ و بدنه خودرو و در نهایت عقد قرارداد خرید و فروش خودرو اشاره کنیم. در بخش اول این گزارش روی بحث کارشناسی خودرو معطوف می شویم و در بخش دوم به طور مفصل در مورد بخش قرارداد صحبت خواهیم کرد.

هر خودرویی (چه ایرانی چه وارداتی) می تواند برای کارشناسی به اتوشناس مراجعه کند و بر خلاف بسیاری از مراکز کارشناسی خودرو، هزینه کارشناسی خودرو در این مجموعه تعرفه ثابت و رسمی دارد و در صورت گران تر بودن خودرو بالا نمی رود. همچنین هم خریدار و هم فروشنده می توانند در تمام مراحل کارشناسی حضور داشته باشند.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

کارشناسی اصالت خودرو

در بخش اول که مربوط به کارشناسی اصالت خودرو می شود، اتوشناس از افسرهای بازنشسته پلیس راهنمایی رانندگی بهره می برد. افرادی کارکشته که کارشناس های رسمی دادگستری هستند و علاوه بر کارشناسی اصالت موتور، مدارک و شماره شاسی خودرو، استعلام حقوقی مربوط به خودرو هم در این مجموعه به خریدار داده می شود.

این استعلام حقوقی از پیش پا افتاده ترین مورد مثل خلافی خودرو تا مسائلی مهم تر مثل توقیف بودن خودرو یا مشکلات دیگر قضایی را نیز شامل می شود. استعلام و کارشناس چنین مواردی در پکیج خدمات هر مجموعه کارشناسی نیست و به دلیل نیاز داشتن به بسترهای خاص، این مشکلات معمولا در مراکز تعویض پلاک و دفترخانه ها مشخص می شود. که نتیجه آن ضرر مالی و معنوی (هدر رفت زمان) خریدار است.

شماره تماس اتوشناس: 02145267

کارشناسی فنی خودرو

کارشناسی فنی خودرو

در بخش کارشناسی فنی و کارشناسی موتوری ، از بهترین و خبره ترین کارشناس های ایران استفاده می شود. اگر بخواهیم یک نفر را به عنوان مثال معرفی کنیم، می توانیم از نفر دوم مسابقات فنی هیوندای در خاورمیانه نام ببریم که در اتوشناس مشغول به کار است.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

از آن جایی که اتوشناس به یک تعمیرگاه مجهز و بسیار پیشرفته مجهز است، دقت و کیفیت کارشناسی فنی هم بالا می رود و نظر قابل استناد کارشناسان با دستگاه های حرفه ای مثل دستگاه تست کامل خودرو (مشابه مراکز معاینه فنی) دست به دست هم می دهند تا به اصطلاح مو لای درز کارشناسی فنی یک خودرو نرود. در نهایت هم یک گزارش مکتوب شامل ده ها آیتم به خریدار یا فروشنده داده می شود که در آن تمام ایرادها و مسائل فنی خودرو درج شده است.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

اتاق کارشناسی رنگ خودرو در مجموعه اتوشناس

کارشناسی رنگ و بدنه خودرو

در بخش کارشناسی رنگ و بدنه نیز کارشناسان بسیار خبره که هر کدام در دانشگاه های معتبر مسائل مربوط به بدنه خودرو را تدریس می کنند حضور دارند و خط به خط خودرو را با دقت مورد بررسی قرار می دهند. همچنین از آنجایی که اتوشناس به یک مرکز حرفه ای صافکاری و نقاشی نیز مجهز است، ابزارهای پیشرفته و دقیقی در مسیر کارشناسی بدنه خودرو به کمک کارشناسان می آیند. ابزارهایی مثل اتاق نور مخصوص که قابل حمل نیستند و فقط در یک مجموعه حرفه ای می توانید آن ها را ببینید.

تشخیص رنگ شدگی خودرو با چشم


بروزرسانی: کشف رنگ شدگی بدنه خودرو به صورت چشمی:


برای اینکه گزارش ما از بخش کارشناسی اتوشناس خالی از موارد آموزشی نباشد، تصمیم گرفتیم تا بعضی تکنیک های ابتدایی که می توانید با به کار بستن آن ها، به صورت چشمی به رنگ شدگی بدنه خودرو پی ببرید را مرور کنیم. ابتدایی ترین شگرد برای تشخیص رنگ شدگی خودرو به صورت چشمی ، چک کردن لبه کاپوت، صندوق عقب و درهاست. کارخانه های خودروسازی این قست ها را با مومی فابریک می پوشانند. صافکارها و نقاش ها هم بعد از صافکاری و رنگ کردن خودرو، سعی می کنند این موم کشی را مشابه کارخانه اجرا کنند. درست است که موم کشی بعد از صافکاری و نقاشی خودرو، کار تشخیص را سخت تر می کند، اما با دقت به آن می توان به غیر فابریک بودن و در نتیجه رنگ شدگی آن قسمت پی برد.

تشخصی رنگ شدگی خودرو

بهترین کار این است که قبل از وارد شدن به جزییات، دور خودرو چرخی بزنید و در روشنایی روز و ترجیحا زیر نور، قسمت های مختلف بدنه را مشاهده کنید. در صورتی که اختلاف رنگ یا شفافیت یک قسمت با دیگر بخش های بدنه توجه تان را به خودش جلب کرد، شما در قدم اول توانسته اید رنگ شدگی خودرو را کشف کنید. برای بررسی دقیق تر، کافیست نور موبایل را با زاویه 160 درجه روی بدنه بتابانید. از انعکاس نور می توانید به کدرشدگی یا کنتراست رنگ در قسمت رنگ شده پی ببرید. همچنین اگر روی بدنه موجیوجود داشته باشد نیز با این کار مشخص می شود. اما موج داشتن قسمتی از بدنه، الزاما دلیلی بر رنگ شدگی آن قست نیست. اما می تواند هشداری برای بررسی دقیق تر آن قسمت باشد.

وقتی قسمتی از بدنه صافکاری و بتونه می شود، پیش از اینکه رنگ به بدنه پاشیده شود، قسمت های بتونه خورده با سمباده ریز صیقل داده می شوند. همین سمباده کاری می تواند خشهای ریزی را ایجاد کند که حتی بعد از رنگ شدن بدنه، به صورت خفیف به نر برسند. پس با مشاهده خش های زیر رنگ هم می توانید به رنگ شدگی آن قسمت پی ببرید.

دست کشیدن روی رنگ خودرو

بعد از صافکاری و نقاشی خودرو، روی رنگ کیلر می پاشند تا همچون دیگر قسمت های بدنه حالت صیقلی خود را حفظ کند. درست است که این کار ناحیه رنگ شده را با قسمت های دیگر همسان می کند، اما کیلر فابریک کارخانه نظمخاصی دارد و در صورت پایشه شدن کیلر غیر فابریک بعد از صافکاری و نقاشی، این نظم از بین می رود. علاوه بر این میتوانید با دست کشیدن روی بدنه، تفاوتی که از لمس رنگ درنقطه کیلر غیر فابریک خورده وجود دارد را حس کنید. این بخش هامعمولا زبری خفیفی دارند یا حسی که از لمس آن ها منتقل می شود با قسمتهای رنگ فابریک بدنه متفاوت است.

رنگ کردن بدنه خودرو

نقاش های خودرو برای رنگ کردن قسمتی از بدنه، اطراف آن را با چسب و کاغذ می پوشانند تا ترشحات رنگ به قسمت های دیگر نپاشد. اما بعضی در مواقع این ترشحات ناگزیر به قسمت های دیگر هم سرایت می کند. می توانید با نگاهی دقیق به زه های بدنه، محفظه چرخ ها، زیر خودرو، سیم ها و شلنگ های متصل به بدنه و … این پاشیدگی رنگ را مشاهده کنید و به رنگ شدگی قسمتی از بدنه خودرو پی ببرید.

رنگ کردن گلگیر خودرو

گلگیر خودروها بیشترین آمار خوردگی و رنگ شدگی را نسبت به سایر قسمت های بدنه دارند. با نگاهی به پیچ هایی که گلگیر را به شاسی متصل می کند، می توانید به باز و بسته شدن یا رنگ شدگی آن پی ببرید. تفاوت روغن روی پیچ های گلگیر با سایر پیچ ها یا آثار آچارخوردگی روی پیچ ها می تواند نشانه هایی از باز شدن گلگیر یا به احتمال زیاد رنگ شدگی آن باشد.

پوست پرتقالی رنگ خودرو

اما به اصطلاح به تابلو ترین نشانه رنگ شدگی یک قسمت از بدنه خودرو می رسیم! پوست پرتقالی شدن رنگ خودرو اصطلاحی است که شاید آن را شنیده باشید. اگر نقاش خودرو کارش را حرفه ای انجام نداده باشد یا قبل از رنگ کردن قسمتی از بدنه، زیر آن را به خوبیتمیز نکرده باشد، دانه های زبر روی رنگ خودشان را نشان می دهند و سطح رنگ همچون پوست پرتقال ((دون دون)) است و آن بافت یکدست نیست. با مشاهده چنین حالتی در رنگ خودرو، می توانید به سرعت به رنگ شدگی آن پی ببرید.

دستگاه تشخیص رنگ خودرو

همه این موارد تکنیک های ابتدایی و چشمی تشخیص رنگ شدگی خودرو به شمار می رود. بدیهی است با ظهور تکنولوژی های جدید در صافکاری ونقاشی خودروها، در بیشتر مواقع این تکنیک ها هیچ کاربردی ندارند و تنها ابزار دقیق و پیشرفته کارشناس بدنه خودرو است که می تواند گزارشی دقیق از وضعیت رنگ بدنه خودرو دهد.


کارشناسی خودرو - اتوشناس

پرداخت کل خسارت در صورت بروز اشتباه!

تمام این ها را گفتیم، اما احتمال خطا هیچگاه حتی در بهترین اتاق مخصوص جراحی قلب و مغز جهان هم صفر نیست! اگر ایرادی در کارشناسی خودرو پیدا شد، مثلا کارشناس مجموعه رنگ شدگی قسمتی از بدنه خودرو را تشخیص نداده بود که باعث تغییر قیمت گذاری خودرو می شد، اتوشناس کل خسارت را به طور کامل پرداخت می کند. در حقیقت یکی از مهمترین نقاط تمایز اتوشناس با سایر مجموعه های کارشناسی خودرو، تضمین صد درصدی این مجموعه در قبال خدماتی است که ارائه می دهد.

همچنین دیگر تمایز این مجموعه نسبت به مراکز دیگر، جمع شدن همه کارشناس ها زیر یک سقف و کامل بودن پکیج کارشناسی خودرو در مجموعه اتوشناس است. یعنی نیاز نیست بعد از کارشناسی بدنه به یک محیط دیگر برای کارشناسی فنی مراجعه کنید. صفر تا صد این خدمات با هزینه ای منصفانه (قابل مقایسه با مراکز دیگر) در اتوشناس ارائه می شود.

کارشناسی خودرو - اتوشناس


اینجا کلیک کنید و با تعمیرگاه و بخش صافکاری مجموعه اتوشناس آشنا شوید


سیر تا پیاز یک معامله بی ایراد در اتوشناس (برای اولین بار در ایران)

اگر برای نوشتن مبایعه نامه یا قرارداد خرید و فروش خودرو سردرگم هستید و برای این کار اطلاعات کافی حقوقی ندارید، شسته رفته، زیر مجموعه اتوشناس می تواند بستر یک معامله استاندارد و بدون دغدغه را برایتان فراهم کند و شما را در خرید یا فروش خودرو یاری کند.

با پیشرفت تکنولوژی و پررنگ شدن نقش استارت آپ ها در زندگی روزمره ما، خرید و فروش خودرو نیز در همین بستر با رویکردی متفاوت تر از قبل انجام می شود. بیشتر خریداران و فروشندگان خودرو ترجیح می دهند خودروشان را در سایت های خرید و فروش آگهی کنند و به فروش بگذارند. از طرفی خریداران هم بیشتر از اینکه به نمایشگاه اتومبیل مراجعه کنند، بیشتر ترجیح می دهند در این سایت ها دنبال خودروی مورد نظر خود بگردند و در نهایت از مصرف کننده خرید کنند. این رویکرد رایج در خرید و فروش خودرو نقاط قوتی مثل حذف هزینه های اضافی و ارتباط راحت تر خریدار و فروشنده با یکدیگر دارد، اما نباید نقاط ضعف و کاستی های آن را نیز نادیده گرفت.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

قرارداد سفت و محکم، حافظ معامله شماست

اگر از موضوع کارشناسی خودرو و بررسی ادعای فروشنده در خصوص شرایط خودرو فاکتور بگیریم، به موضوع قرارداد معامله خودرو می رسیم. قراردادی مهم که علاوه بر بحث مالی، موارد حقوقی را نیز شامل می شود و در صورت کاستی در چنین قراردادی، امکان سوء استفاده های مادی و حقوقی وجود دارد.

عدم آگاهی بسیاری از خریداران و فروشندگان خودرو باعث تنظیم مبایعه نامه یا قرارداد ناقص و در پی آن اختلافات حقوقی یا مالی می شود. اما مجموعه حقوقی اتوشناس، محیطی را برای خریداران و فروشندگان فراهم کرده و در این محیط دغدغه های هر 2 طرف را در تنظیم قرارداد خرید یا فروش خودرو برطرف می کند.

بعد از کارشناسی خودرو و توافق نهایی فروشنده و خریدار، در بخش حقوقی تمام راهنمایی های لازم به خریدار و فروشنده خودرو داده می شود و سپس مبایعه نامه ای که تمام جزییات قضایی و مالی در آن در نظر گرفته شده تنظیم می شود.

شماره تماس: 02145267

کارشناسی خودرو - اتوشناس

مبایعه نامه خوب، لِم دارد! کلاهبرداران در کمین اند

برخی از قولنامه ها که در تنظیم بندهای آن محکم کاری نمی شود در آخر به دعوا ختم می شود. در یک مبایعه نامه خوب باید تمام بندهای قانونی به نفع خریدار اعم از التزام فروشنده به تنظیم سند، فسخ قرارداد خرید خودرو در صورت کشف فساد یا مغایرت با اظهار فروشنده و ده ها نکته دیگر قید و رعایت شود و معامله را از نظر قانونی بی ایراد کند. متاسفانه مردم اکثر ضربات جبران ناپذیر مالی را از قراردادهای خرید خودرو و قولنامه های غیر استاندارد که راه فرار برای فروشنده ایجاد می کند می خورند.

شماره تماس: 02145267

اتوشناس

همچنین برای اعطای وکالت فروش یا تعویض پلاک و پروسه محضری یک معامله، لازم نیست از اتوشناس بیرون بیایید و دنبال دفترخانه بگردید. در اتوشناس یک دفترخانه رسمی در نظر گرفته شده است. این سرویس اتوشناس در شرایط فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده بیشتر خودش را نشان می دهد.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

اتوشناس ، یک هایپر مارکت خدمات خودرویی!

اتوشناس حقیقتا یک هایپر مارکت خدمات خودرویی به شمار می رود. هر چه به خودرو مربوط باشد را در این مجموعه پیدا می کنید! از معامله خودرو گرفته تا خدمات سرویس و تعمیر و تیونینگ. در یک بخش دیگر دفتر بیمه اختصاصی ایجاد شده که با مراجعه به آن می توانید کارهای مربوط به بیمه شخص ثالث و بدنه را انجام دهید.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

شما انتخاب کنید، اتوشناس پول خریدش را جور می کند!

همه این مواردی که به آن اشاره کردیم، مربوط به زمانیست که بودجه لازم برای خرید خودرو مورد نظرتان را داشته باشید و بعد از انتخاب آن، مراحل مربوط به کارشناسی و در نهایت انتقال خودرو را طی کنید. حالا آمدیم و شما در همان مرحله اول، شرط اول خرید یک خودرو را نداشتید!  یعنی بودجه تان برای خرید خودرو کافی نبود. می توانید خودروی مورد نظرتان را انتخاب کنید، به اتوشناس بیایید و بعد از پرداخت هزینه پیش پرداخت، مابقی قیمت خودرو را قسط بندی کنید. لیزینگ اتوشناس ما بقی پول را پرداخت می کند.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

در شرایط فعلی بازار که به دلیل نوسانات قیمت، فعالیت شرکت های لیزینگ محدودتر شده و خبری از شرایط فروش شرکت های عرضه کننده خودرو نیست، این سرویس اتوشناس حسابی جذاب به نظر می رسد. وجه تمایز چنین سرویسی نسبت به لیزینگ های دیگر اینجاست که خریدار محدود به انتخاب خودرویی خاص نیست و می تواند خودروی دلخواهش را به صورت اقساطی خریداری کند.

نشانی مجموعه اتوشناس: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه معلم، نبش کوچه بینا، ساختمان اتوشناس

شماره تماس: 02145267

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتوشناس مراجعه کنید.

 

خدمتی جدید از اتوشناس / با ” اتویار ” در خیابان نمی مانید!

” اتو آپ “، مجموعه ای حرفه ای در اتوشناس / با کاور بدنه مراقب سرمایه تان باشید!

اتوشناس ؛ جایی که “خدمات تعمیرات” معنی دیگری می دهد!

با مجموعه ” اتو شناس ” بیشتر آشنا شوید / اینجا همه چیز شسته رُفته است!

برچسب‌ها : اتوشناساتویاراستات آپ خودروییالگوی قولنامه خودروامداد خودرو در محلبیمه بدنهبیمه شخص ثالثتضمین در کارشناسی خودروتعمیرگاه اتوشناستعویض پلاک خودروخرج سند خودروخرج محضر خودروخرید خودروخرید خودرو خارجیخرید خودرو دست دومخرید ماشینخرید و فروش خودروخرید و فروش خودرو در اتوشناسخرید و فروش خودرو دست دومخودروی لیزینگیراهنمای نوشتن قولنامه خودروروش های مقابله با کلاهبرداری در فروش خودروسایت های خرید و فروش خودروسند خودروسند زدن خودروشسته رفتهصافکاری pdrعقد قرارداد خرید خودروفروش خودروفروش ماشینقرارداد خرید خودروقولنامه خودروقولنامه ماشینقیمت خودروقیمت خودرو دست دومقیمت کارشناسی خودروقیمت گذاری خودرولیزینگ خودرومبایعه نامه خودرومجموعه شسته رفتهمعامله خودرومعامله خودرو در اتوشناسنقل و انتقال خودروهزینه سند خودروهزینه محضر خودرووام خرید خودرووکالت تعویض پلاکوکالت تعویض پلاک خودرووکالت فروشوکالت فروش خودروکارشناسی اصالت خودروکارشناسی بدنهکارشناسی بدنه خودروکارشناسی تضمینیکارشناسی خودروکارشناسی خودرو با تضمین 100 درصدکارشناسی خودرو در اتوشناسکارشناسی خودرو در محلکارشناسی در محلکارشناسی رنگ خودروکارشناسی رنگ و بدنهکارشناسی رنگ و بدنه خودروکارشناسی فنیکارشناسی فنی خودروکارشناسی قیمت خودروکارشناسی ماشینکارشناسی کیلومتر خودروکلاهبرداری در فروش خودروکمک هزینه خرید خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی