پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوخسروانی با شعبه جدید به آمل رفت

روز گذشته طی مراسمی اتوخسروانی شعبه شهر آمل افتتاح شد.

javankhodro
شنبه - ۲۵ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

(( حس خوب، خرید مطمئن )) شعار معروف مجموعه اتوخسروانی است که تا امروز سعی شده به آن جامه عمل پوشانده شود. این برند سالهاست که در تامین و عرضه انواع خودرو فعالیت می کند و نامی شناخته شده است.

در راستای گسترش حوزه فعالیت در سراسر کشور، این بار اتوخسروانی به شهر آمل در استان مازندران آمده تا مردم خوب خطه شمال، حس خوب و خرید مطمئن را بیش از قبل تجربه کنند.

اتوخسروانی

خرید از اتوخسروانی ، مزیت‌های مختلفی دارد؛ یکسال گارانتی تعویض، گارانتی یک هفته ای مغایرت ‌(که در صورت کشف مغایرت با کارشناسی زمان خرید می توانید خودرو را پس دهید)، گارانتی موتور و گیربکس یکساله و همچنین ارسال رایگان خودرو به سراسر کشور از جمله این مزایاست. همچنین شما در هر شهری باشید، برای شما خودرو تامین و‌ ارسال می شود و‌ نیاز نیست شهر به شهر دنبال خودرو بگردید.

اتوخسروانی آمل

علی خسروانی مالک مجموعه اتوخسروانی در جمع خبرنگاران حاضر در افتتاحیه شعبه آمل گفت: ما فرنچایز نمی کنیم و تابلو نمی فروشیم. بلکه ما در هر شهر به دنبال شرکای تجاری خوب از مردم بومی همان منطقه می گردیم تا با شراکتی مفید، شعبه اتوخسروانی تاسیس کنیم. چرا که معتقدیم کارآفرینی و اعتمادسازی باید در همان منطقه توسط همان اهالی صورت بگیرد.

اتوخسروانی آمل

وی افزود: طبق برنامه توسعه اتوخسروانی ، قرار است سالی ۵ شهر به مجموعه اضافه شود، اما عجله ای نداریم و با دقت کامل به انتخاب شرکای تجاری خود می پردازیم.

علی خسروانی

در حاشیه افتتاحیه و با توجه به نزدیکی دوره انتخابات اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، علی خسروانی خاطر نشان کرد:ما تعدادی فروشنده رسمی‌ خودرو‌ دارم اما چندین برابر این تعداد غیر رسمی و بدون تابلو کار می کنند و هیچ مالیاتی نمی‌دهند. برنامه من برای این دوره، ساماندهی همین موضوع و نیز اصلاح کردن و مقرر کردن کمیسیون های مربوط‌ به فروش خودرو‌ توسط فروشندگان‌ رسمی خواهد بود، فروشندگانی که قانونی و ذیل تابلوی رسمی به فعالیت مشغول هستند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی