پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو کادیلاک

ارائه سیستم نیمه خودران سوپرکروز کادیلاک با هزینه اشتراک ماهانه

به‌زودی مالکان خودروهای کادیلاک CT6 اگر ‌بخواهند سیستم سوپر کروز (Super Cruise) به کار خود ادامه دهد، نیاز به اشتراک ماهیانه خواهند داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودروساز آمریکایی سه سال اتصال مکمل را برای این سرویس به مشتریان ارائه داده است و برای برخی از پذیرندگان اولیه، تاریخ انقضا پایان ماه جاری […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۳ مهر ۱۳۹۹

به‌زودی مالکان خودروهای کادیلاک CT6 اگر ‌بخواهند سیستم سوپر کروز (Super Cruise) به کار خود ادامه دهد، نیاز به اشتراک ماهیانه خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودروساز آمریکایی سه سال اتصال مکمل را برای این سرویس به مشتریان ارائه داده است و برای برخی از پذیرندگان اولیه، تاریخ انقضا پایان ماه جاری خواهد بود. کادیلاک یک سال خدمات رایگان را برای مشتریان جدید اضافه کرد، اما هم‌اکنون می‌دانیم مشتریان قدیمی می‌توانند ماهیانه ۲۵ دلار بابت سرویس سوپر کروز پرداخت کنند.

مشتریان در ایالات متحده می‌توانند با اتمام خدمات برای دارندگان مدل سال ۲۰۱۸، طرح مستقل سوپر کروز را با قیمت ۲۵ دلار در ماه خریداری کنند. مشتریانی که قبلا در سایر بسته‌های انتخابی OnStar و خدمات متصل جنرال موتورز عضو شده‌اند، می‌توانند ماهیانه ۱۵ دلار اضافی برای سوپر کروز بپردازند. اتصال برای کارکرد این سرویس مورد نیاز است و این فناوری، به‌روزرسانی دقیقی از نقشه و مختصات GPS که سوپر کروز برای قابلیت رانندگی بدون دست نیاز دارد، ارائه می‌دهد.

کادیلاک اسکالید 2021

مالکانی که مشترک ماهانه سوپر کروز نشوند، تمام قابلیت‌های این سیستم را از دست نخواهند داد. دستیار رانندگی این سیستم برای حفظ مسیر، کروز کنترل تطبیقی ​​و سایر قابلیت‌های داخلی همچنان بدون مشکل به کار خود ادامه خواهند داد. شایعاتی درباره فناوری پیشرفته‌تر و در حال توسعه‌ی الترا کروز (Ultra Cruise) وجود دارد که به‌عنوان جانشین سوپر کروز معرفی می‌شود و امکان رانندگی بدون دست را در جاده‌های بیشتری فراهم می‌کند که از جمله می‌توان به امکان رانندگی در خیابان‌های شهری بیشتر اشاره کرد. بااین‌حال، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه سیستم الترا کروز توسط کادیلاک وجود ندارد.

اطلاعات قیمت اشتراک در حالی ارائه می‌شود که سوپر کروز برای چند مدل دیگر کادیلاک در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان آپشن ارائه خواهد شد که از جمله این مدل‌ها می‌توان به کادیلاک CT4 ،CT5 و اسکالید اشاره کرد. بااین‌حال، فناوری سوپر کروز برای مدت طولانی منحصر به محصولات کادیلاک نخواهد بود. جنرال موتورز قصد دارد این فناوری را ازطریق برند تجاری گسترش دهد و آن را تا سال ۲۰۲۳ در ۲۲ مدل مختلف ارائه دهد. اولین خودرو غیر کادیلاک که این فناوری را به دست خواهد آورد، کراس‌اور جدید شورولت بولت است که تا تابستان سال آینده وارد بازار می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

اولین خودرو الکتریکی کادیلاک معرفی شد

تاریخچه سیستم تهویه مطبوع

ایستاده با وقار/ نگاهی به کادیلاک ایران، لوکس‌ترین خودرو مونتاژ شده در تاریخ صنعت خودرو کشور

فصل چهارم اسکالید/ از کادیلاک اسکالید جدید بیشتر بدانید

نخستین محصول الکتریکی کادیلاک در ماه آوریل رونمایی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی