پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو کادیلاک

نخستین محصول الکتریکی کادیلاک در ماه آوریل رونمایی می شود

نخستین خودرو الکتریکی کادیلاک در ماه آوریل سال جاری رونمایی می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند. افزایش روزافزون […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

نخستین خودرو الکتریکی کادیلاک در ماه آوریل سال جاری رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند. بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

بر اساس تازه ترین گزارش های منتشر شده در وب سایت insideevs، استیو کارلیستله، مدیر برند کادیلاک، اعلام کرده که قصد دارد نخستین خودروی الکتریکی خود را در ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی و رونمایی کند تا بدین ترتیب به جمع سایر خودروسازانی که در سال های اخیر به سمت و سوی توسعه و تولید خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست روی آورده اند، بپیوندد.

کارشناسان و تحلیلگران براین باورند که این خودروی الکتریکی لوکس یک کراس اوور سایز متوسط خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

توقف تولید 9 خودرو در سال جدید

ایستاده با وقار/ نگاهی به کادیلاک ایران، لوکس‌ترین خودرو مونتاز شده در تاریخ صنعت خودرو کشور

نجات معجره آسا / پیرمرد 75 ساله به مدت 14 ساعت در کادیلاک خود محبوس شد!

جنرال موتورز 6 محصول و 3 خط تولید خود را از دور خارج می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی